Σε περίπτωση χρήσης σωλήνας πολυαιθυλενίου δεν πρέπει ο συγκολλητής να είναι πιστοποιημένος;
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
Έτσι μου είχαν πει και εμένα στην έκθεση στον πειραιά, μάλιστα μοιράζανε και προγραμματάκι υπολογισμού.quote:Originally posted by dipoli
Δεν ξερω αν το αποδέχεται η ΕΠΑ για εντος εδάφους.
Αυτοι λένε οτι κάνει (τους ειχα ρωτήσει πριν κανα τετράμηνο), αν μιλήσεις μαζί τους θα σε κατατοπισουν για το θέμα και τις εξελίξεις.
Λόγω του ότι είναι επενδεδυμένος και μονοκόμματος αν γίνεται αποδεκτός πρέπει να βολεύει στις υπεδάφιες.
Γενικά πρέπει να βολεύει αλλά δεν έχω κάτσει να υπολογίσω πόσο κοστίζει στην πραγματικότητα σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα.
Το σίγουρο μειονέκτημα του είναι ότι λόγω του ότι είναι κουλουρα δεν ισιώνει οπότε σε μεγάλες ίσιες διαδρομές φαίνεται πολύ άσχημο.
Σε περίπτωση χρήσης σωλήνας πολυαιθυλενίου δεν πρέπει ο συγκολλητής να είναι πιστοποιημένος;
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
Παιδιά εχτές μου έκοψαν μία εγκατάσταση ΦΑ χάλκινη διότι δεν είχαμε τοποθέτηση διηλεκτρικούς συνδέσμους...Το σκαφτό τμήμα ήταν 3 μέτρα.
www.udravlikos.gr
Με αποτέλεσμα σήμερα να δουλεύω δωρεάν...
www.udravlikos.gr
Αυτό ήταν επιπλέον απαίτηση της ΕΠΑ για λόγους ασφαλείας; Τι δικαιολογία είπαν;
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
Εμείς ξέραμε ότι απαιτούνται σε σκαφτά δίκτυα άνω των 5.5 μέτρων...αλλά αυτοί τα απαίτησαν και ασ είναι 3 μέτρα....
www.udravlikos.gr
Δε θα πρεπε να το είχαν απαιτήσει από το στάδιο της μελέτης; Δεν είχατε εγκεκριμένη μελέτη;
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
Είχα μελέτη απο ένα μηχανολόγο καλό παλικάρι...αυτός στη μελέτη δεν έγραφε για συνδέσμους αλλά σε ένα σκίτσο τους είχε ζωγραφίσει πάνω...εγώ δεν τα πρόσεξα...Τελος πάντων ο πελάτης είναι λεβέντης δεν με στεναχώρησε και πολύ.
www.udravlikos.gr
Τι εννοείς?....ποιος είναι πιστοποιημένος? μόνο αυτός που υπογράφει....ο οποίος δεν πιάνει εργαλείο....quote:Originally posted by miltos
Σε περίπτωση χρήσης σωλήνας πολυαιθυλενίου δεν πρέπει ο συγκολλητής να είναι πιστοποιημένος;
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
και σενα ρε σι Μίλτο πιστοποίηση στις ηλεκτρομούφες σε πείραξαν?
www.udravlikos.gr
Από όσο ξέρω προφορικά γιατί 5 μ είχα διαβάσει και εγώ οι σύνδεσμοι μπαίνουν >3μ.
Γρηγόρη έχε υπόψη σου ότι ο έλεγχος των μελετών από την εταιρεία είναι μια πονεμένη ιστορία.
Όπως εχουμε πει πολλές φορές άλλα λέει η μια εταιρεία και άλλα λέει η άλλη σε κάποια πράματα, το ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση είναι μεγάλη κουβέντα.
Επίσης ο κανονισμός έχει γίνει σουρωτήρι άλλα εφαρμοζονται και άλλα όχι.
Το χειρότερο όμως είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει σύνδεση ανάμεσα σε αυτοψία και μελέτη όσον αφορά το ποιος θα σου κάνει τον έλεγχο..
Δηλ ελέγχει μελέτη η Χ εταιρεία και αυτοψία δεν είναι σίγουρο ότι θα έρθει η Χ, μπορεί να έρθει η Ψ.
Αν βάλεις μέσα και την "ελευθερία" που υπάρχει στους ελεγκτές σε κάποια θέματα δένει το γλυκό.
Βέβαια η ασυννενοησία αυτή προκύπτει σε 5-10 πράματα π.χ. φωταγωγούς, οπότε κάποιος που έχει εμπειρία μπορεί τουλάχιστον να προειδοποιήσει.
ΕΠΙΣΗΣ εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι τελικά σε κάποια πράγματα (ενδεικτικά φωταγωγούς, μετρητές επί ΡΓ , Τ δοκιμής) η μελέτη μπορεί να μην πιάνει μια.
Να έχει περάσει δηλαδή η μελέτη είτε επειδή τότε δεν είχαν την συγκεκριμένη απαίτηση είτε επειδή λόγω φόρτου εργασίας την έλεγξε αν την έλεγξε ο φούφουτος.
Και έρχεται η μαγική κουβέντα μετά "για λόγους ασφαλέιας" και το πληρώνουν οι άλλοι.
Συν το ότι εκτίθεται και ο μάστορας και ο μηχανικός απέναντι στον ιδιοκτήτη.
Και φυσικά όταν υπάρχει καψούρα για ρευματοδότηση σιγά μην τραβηχτείς να βρεις δίκιο, λες άντε να κάνω ότι μου ζήτησε να τελειώνουμε.
Καλό είναι να θυμόμαστε πάντως ότι 10-15 νοματαίοι ελέγχουν ΟΛΕΣ τις μελέτες αερίου στην Αθήνα και βγαίνουν και για αυτοψίες...οπότε λογικό είναι και αυτοί να κάνουν λάθη.
Πάντως για να αστειευτώ λίγο πάλι καλά που δεν ήταν χαλυβδοσωλήνας με σπείρωμα και ήτανε χαλκός.