Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 10 από 26

Θέμα: Τροποποίηση εγκατάστασης κεντρικής θέρμανσης

Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2007
    Θέση
    , , .
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    4

Τροποποίηση εγκατάστασης κεντρικής θέρμανσης

Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

Γεια σας!
    Πρώτο μου post στο forum και ελπίζω στη βοήθειά σας. Δεν είμαι τεχνικός/μηχανικός, ένοικος σε πολυκατοικία είμαι και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
    Η πολυκατοικία έχει 17 διαμερίσματα σε 7 ορόφους+pilotis+υπόγειο. Η άδεια βγήκε το 2004 και πρωτοκατοικήθηκε τα Χριστούγεννα του 2005. Το σύστημα κεντρικής θέρμανσης περιλαμβάνει καυστήρα 200.000 κcal/h (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) με λέβητα στο υπόγειο. Τα περισσότερα διαμερίσματα έχουν boiler για ζεστό νερό χρήσης, τοποθετημένο εσωτερικά, πλην τεσσάρων διαμερισμάτων των πάνω ορόφων, που έχουν ηλιακούς θερμοσίφωνες τριπλής ενέργειας. Το δικό μου συμπεριλαμβάνεται στα τελευταία.
    Η τρέχουσα συνδεσμολογία έχει τα boiler και τους ηλιακούς συνδεδεμένα απευθείας στην κατακόρυφη "κολώνα" του συστήματος θέρμανσης, με αποτέλεσμα να ζεσταίνουν νερό χρήσης ακόμα και όταν ανάψει καλοριφέρ ένα μόνο διαμέρισμα. Τα boiler είναι 80 λτ, ενω οι ηλιακοί γύρω στα 160-180 λτ ο καθένας. Σύμφωνα με ένοικο μηχανολόγο-μηχανικό, η συνολική ποσότητα του νερού που χωράνε boiler και ηλιακοί, είναι περίπου 1500 λτ.
    Τον πρώτο χειμώνα (2005-2006), πλήρωσα τα μαλλιά της κεφαλής μου για θέρμανση (Μ.Ο. πάνω από 160 ευρώ το μήνα, για διαμέρισμα 98 τμ στον 6ο όροφο), χωρίς μάλιστα να ζεσταθώ (το θερμοστάτη δεν τον ανέβασα ποτέ πάνω από 19 βαθμούς). Το απέδωσα στο ότι ήταν καινούργιο το σπίτι και έπρεπε να στεγνώσουν υγρασίες κλπ, σε συνδυασμό με το ότι το διπλανό διαμέρισμα ήταν ακόμα υπό κατασκευή, χωρίς παράθυρα και μπαλκονόπορτες. Υπήρχαν, πάντως, άλλα διαμερίσματα που πλήρωσαν ακόμα περισσότερα.