Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 4 από 4

Θέμα: ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΤΗΡΑ RIELLO

  1. #1
    Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    , , .
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    1

    ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΤΗΡΑ RIELLO


    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΒΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΥΣΤΗΡΑ.ΣΕ ΚΑΥΣΤΗΡΑ (RIELLO) ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ, ΚΟΛΛΗΣΕ Η ΑΝΤΛΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΟΛΛΗΣΕ ΠΑΛΙ.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΠΑΝΣΗΣ?ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ?
    ΚΑΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ..ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    CHRISTOS
    EL.Eng.

  2. #2
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Nov 2007
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    60
    Το φιλτρο το κοιταξες μηπως εχει τρυπιση

  3. #3
    Επίλεκτο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Uganda
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    133
    Οι κυριότερες αιτίες κολήματος αντλίας είναι συνήθως το ίδιο το πετρέλαιο.
    Άν έχουμε νερό στο καύσιμο (συνήθως από εισροή βρόχινων νερών σε εκτεθειμένη δεξαμενή),με δεδομένο το ότι το πετρέλαιο είναι συγχρόνως και το λιπαντικό της αντλίας,τα γρανάζια της τρίβονται και κολάνε.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το φαινόμενο που βλέπεις.Κανένα φίλτρο για καυστήρες δεν μπορεί να συγκρατήσει νερό,εκτός αν χρησιμοποιήσουμε από αυτά για βενζίνη,αλλα φυσικά δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
    Ένας άλλος λόγος (αρκετά πιό σπάνιος) είναι ψήγματα σκουριάς απο την ίδια τη δεξαμενή μέσα στο καύσιμο.Μου έχει τύχει καναδυό φορές,αλλά μόνο άν η δεξαμενή είχε μείνει "ξερή" για ένα χρονικό διάστημα,ώστε να σχηματιστεί σκουριά στο πάτο.
    Ένας άλλος λόγος (επίσης σπάνιος) είναι ξένα σώματα στο πετρέλαιο από ακαθάριστη δεξαμενή για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    Και τέλος,ένα φαινόμενο αρκετά συχνό,είναι διάφοροι χρήστες,μην έχοντας τα χρήματα για κανονική δεξαμενή πετρελαίου,να χρησιμοποιούν βαρέλι ή συστοιχία βαρελιών από λάδια (που τα "πλένουν" όπως λένε πρίν τα χρησιμοποιήσουν-τρομάρα τους []).Από τα υπολείματα των λαδιών,επιβαρύνονται οι αντλίες και κολάνε,αφού είναι φτιαγμένες ΜΟΝΟ για πετρέλαιο,άρα οτιδήποτε άλλο τις βγάζει εκτός προδιαγραφών.
    Τσεκάρετε το τι απ όλα αυτά συμβαίνει και άν δεν σιγουρευτούμε ότι το καύσιμο είναι εντελώς απαλλαγμένο απο οτιδήποτ τέτοιο,ΜΗΝ δοκιμάσετε να αλλάξετε πάλι την αντλία.Θα κολλήσει κι αυτή.
    Silence is not gold.Sometimes,it's just yellow.

  4. #4
    Διαχειριστής
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2007
    Θέση
    Thessaloniki, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    3,103

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    quote:Originally posted by deeper ground

    Κανένα φίλτρο για καυστήρες δεν μπορεί να συγκρατήσει νερό,εκτός αν χρησιμοποιήσουμε από αυτά για βενζίνη,αλλα φυσικά δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
    Δεν έχω φωτό μαζί μου, αλλά ένας μάγκας έβαλε κάποτε 2 νεροπαγίδες από κινητήρες diesel, σε σειρά, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο...
    Και είναι super! Πληροφοριακά απλώς για το πώς "πιάνεις" υγρασία-νερό στο πετρέλαιο.
    Περικλής
    Εάν δεν ξέρεις εσύ, ξέρει κάποιος άλλος...

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό