Εάν θές μια που είμαι ψιλοάσχετος...........γράψε μου τις κατηγορίες και το φτιάχνουμε....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::: Don't try to bribe me.You can't afford my rates!
Εάν θές μια που είμαι ψιλοάσχετος...........γράψε μου τις κατηγορίες και το φτιάχνουμε....
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::: Don't try to bribe me.You can't afford my rates!
Αντί για poll, ή Εκτός από το poll προτείνω να φτιάξουμε ένα topic όπου να μπαίνει καθένας και να γράφει τις "τυπικές" σπουδές του.
ένα για ειδικότητα μηχανικού με τις εξής κατηγόρίες:
1. Μηχ. Μηχ.
2. Ηλ. Μηχ.
3. Πολ. Μηχ.
4. Αλλός μηχ. (και αν ναι τι ειδικότητας)
και ένα δέυτερο με σχολές:
1. ΕΜΠ
2. ΑΠΘ
3. Πατρας
4. Τ.Ε. (και αν ναι από ποιο ΤΕΙ)
5. Αλλής σχολής ελληνικής (και αν ναι από ποια)
5. Εξωτερικού (και αν ναι από που και όνομα univ)
Το poll δεν έχει νόημα μονο για τους μηχανικούς αλλά και για τους τεχνίτες, δηλαδή υδραυλικούς, καυστηρατζήδες κλπ, αλλά και τυχόν χομπίστες που κυκλοφορούν εδώ μέσα.
Αλλά όσο το σκέφτομαι μάλον θα ήταν καλύτερο να γράφει ο καθένας τον τομέα του στο προφίλ του, ώστε να γίνεται πιο εύκολη αναζήτηση. Αυτό αφορά κυρίως τα νέα μέλη του forum, ώστε όταν σε μια συζήτηση να ξέρεις το κατά πόσο είναι σχετικός ο άλλος και δεν είναι απλά "ιδιώτης".
Αλλά όσο το σκέφτομαι μάλον θα ήταν καλύτερο να γράφει ο καθένας τον τομέα του στο προφίλ του, ώστε να γίνεται πιο εύκολη αναζήτηση. Αυτό αφορά κυρίως τα νέα μέλη του forum, ώστε όταν σε μια συζήτηση να ξέρεις το κατά πόσο είναι σχετικός ο άλλος και δεν είναι απλά "ιδιώτης".
Και αυτό ο burnerman?
Περικλής
Εάν δεν ξέρεις εσύ, ξέρει κάποιος άλλος...
quote:Originally posted by AndreasK
Λοιπόνε θα γίνουν 2 poll:
ένα για ειδικότητα μηχανικού με τις εξής κατηγόρίες:
1. Μηχ. Μηχ.
2. Ηλ. Μηχ.
3. Πολ. Μηχ.
4. Αλλός μηχ. (και αν ναι τι ειδικότητας)
και ένα δέυτερο με σχολές:
1. ΕΜΠ
2. ΑΠΘ
3. Πατρας