μήπως ο υπολογισμός που σου κάνανε markan για to Φ150 είναι υπολογισμός για αέριο? Με όλα τα δεδομένα ίδια, οι διατομές αερίου είναι πάντα μικρότερες από πετρέλαιο. Συγκεκριμένα για αέριο η Φ150 είναι μια χαρά, για πετρέλαιο τη βρίσκω μικρή
Τι να σου πω φίλε....Αν σε διαβεβαιώνουν ότι είναι το καλύτερο τότε.....quote:Originally posted by markan
> Εμπειρικά είναι [u]πάρα πολύ μικρή και θα βουίζει ακόμα
> και να μπουκώνει αν και δύσκολο γιατί έχουν καλό ελκυσμό οι
> ανοξείδωτες...Μεγάλη ταχύτητα καυσαερίων= θόρυβος. Εμπειρικά πάλι
> εγώ θα έβαζα 180 μπορεί 20αρα που μπαίνει ταπερ άμα χρειαστεί...
Κι όμως οι μηχανολόγοι που το κύτταξαν με το προγραμματάκι σε δύο διαφορετικές εταιρείες που πουλάνε τέτοιες καμινάδες με διαβεβαιώνουν αμφότεροι ότι η Φ150 είναι μια χαρά για την περίπτωσή μου. Λέτε να πέφτουν τόσο έξω και να την πατήσω; Λογικά αυτοί θα μέ έσπρωχναν σε μεγαλύτερη διατομή αν είχαν αμφιβολία, έτσι δεν είναι;
Εγώ πάντως θα έβαζα φ180 για να καλύψω τον κ......μου.
Αν βάλεις τελικά φ150 ενημέρωσε μας για τα αποτελέσματα να μαθαίνουμε.
www.udravlikos.gr
μήπως ο υπολογισμός που σου κάνανε markan για to Φ150 είναι υπολογισμός για αέριο? Με όλα τα δεδομένα ίδια, οι διατομές αερίου είναι πάντα μικρότερες από πετρέλαιο. Συγκεκριμένα για αέριο η Φ150 είναι μια χαρά, για πετρέλαιο τη βρίσκω μικρή
Το ρώτησα επί τούτου και μου είπαν ότι στην περίπτωσή μου πετρέλαιο και φυσικό αέριο δίνουν ίδια διατομή Φ150 και μάλιστα "χαλαρά", δηλαδή και με λίγο λιγότερο ύψος ή λίγο περισσότερες θερμίδες πάλι Φ150 θα έδινε. Το Φ180 είναι μια λύση, όμως μήπως έχω μετά πρόβλημα όταν το γυρίσω σε φυσικό αέριο;quote:Originally posted by DDD
μήπως ο υπολογισμός που σου κάνανε markan για to Φ150 είναι υπολογισμός για αέριο? Με όλα τα δεδομένα ίδια, οι διατομές αερίου είναι πάντα μικρότερες από πετρέλαιο. Συγκεκριμένα για αέριο η Φ150 είναι μια χαρά, για πετρέλαιο τη βρίσκω μικρή