Φίλε ispap πριν κάνεις ο,τιδήποτε άλλο θα αλλάξεις τον κόμβο της πλήρωσης από το σημείο Ε και θα τον κάνεις στο σημείο Η. Κανονικά πρέπει ο κυκλοφ. Β να μεταφερθεί μεταξύ Ε & Α. Κάνε όμως πρώτα αυτό που σου είπα που είναι απλούστερο. Στο σημείο Ε που είναι ο σημερινός κόμβος μη βάλεις τάπα, βίδωσε ένα εξαεριστικό θερμαντικού σώματος (αυτό με το κλειδάκι). Ρύθμισε μία πίεση κρύας εγκατάστασης στο 1,5 Bar και βάλε τον Β στη μικρότερη ταχύτητα. Αν σου γυρνάει το νερό από τα σώματα κάπως χλιαρό παίξε και με τη 2η ταχύτητα αλλά απέφυγε την μεγαλύτερη. Όταν δουλέψει το σύστημα άνοιξε το εξαεριστικό και πες μας αν βγάζει νερό ή τραβάει αέρα. Αν τραβάει ή βγάζει αέρα αποδεικνύεται αμέσως με ένα κομμάτι χαρτοπετσέτας. Αν τραβάει αέρα σήκωσε λίγο την πίεση στον αυτόματο μέχρι τα 2 Bar.
Γράψε μας πάλι.
Δεν μπορούμε από μακριά να σου πούμε σίγουρα πώς θα ρυθμίσεις διότι δεν ξέρουμε την απαίτηση της διαφορικής πίεσης του μονοσωληνίου σου συστήματος. Τα υπόλοιπα που μας έγραψες στο πρώτο σου post επαληθεύθηκαν ακριβώς έτσι όπως τα είχαμε στο μυαλό μας πριν δούμε καν το σχέδιο που μας έστειλες. Σου παραθέτω και απόσπασμα του Γρηγόρη:
Επ' ευκαιρία πες μας πώς πάει στα σώματα το δίκτυο; Δείχνεις μία Φ18 προς τα σώματα. Πόσα σώματα έχεις και πόσα κυκλώματα Φ18 έχεις; Κάνε μας κι εκεί ένα σκίτσο να ξέουμε για τι ακριβώς μιλάμε.quote:
«Εδώ καταλαβαίνω ότι συμβαίνει ακριβώς αυτό που λέει ο καπετάνιος...
Δημιουργείται υποπίεση μέσα στον λέβητα διότι ο κυκλοφ β είναι μεγαλύτερος από τον α και ο καυστήρας δουλεύει λες και δεν έχει νερό μέσα... για αυτο υπερθερμένεται αλλά και πέφτει η πίεση...»





Απάντηση σε αυτήν την απάντηση

.....
