Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 10 από 19

Θέμα: ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΙΤΙΚΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΕ ΚΑΥΣΤΗΡΑ

  1. #1
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36

    ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΙΤΙΚΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΕ ΚΑΥΣΤΗΡΑ


    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    ΡΙΕΛΟ G3X ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΧΩΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΕΧΕΙ ΜΠΛΕ ΜΑΥΡΟ ΚΑΦΕ ΚΑΙ Ο ΕΞΤΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΧΕΙ 1 2 ΓΕΙΩΣΗ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ

    τεχνιτης Α ΘΕΡΜΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  2. #2
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να συνδέσεις την εξωτερική Η/Μ με αυτή του καυστήρα. Μπορεί να μη σου σηκωθεί το υδραυλικό ντάμπερ στο ξεκάπνισμα.

    Πολύ πιθανόν μία λύση είναι να πάρεις φάση από το μπλε καλώδιο του κινητήρα. Στους Riello που έχουν φίσα, από αυτό το καλώδιο δίνουν στη Β4, στην οποία δείχνουν στο manual να συνδέεται ένας ωρομετρητής. Εκεί είναι πολύ καλή θέση για να συνδέσεις την Η/Μ. Μπορεί λοιπόν το μπλε καλώδιο να είναι το ίδιο στον δικό σου καυστήρα και στον πχ G10 που έρχεται με φίσα.

    Εννοείται πως θα τσεκάρεις πρώτα αυτό που σου λέω. Γράφω λίγο βιαστικά και μπορεί να έχω πετάξει μ@λ@κία με τα χρώματα ή κάτι άλλο.

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  3. #3
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Dec 2007
    Θέση
    Αθήνα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    4,414
    Οπου έχω δει, η Η/Μ συνδέεται παράλληλα με την τροφοδοσία του καυστήρα, χωρίς επέμβαση μέσα στον καυστήρα. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό και προτιμάς να ανοίξεις τον καυστήρα, ή έχω χάσει κάτι;

    Νίκος

  4. #4
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    Νίκο, απλά αν συνδεθεί η Η/Μ παράλληλα με την τροφοδοσία του καυστήρα, σε περίπτωση μπλόκου, ο υδροστάτης θα συνεχίσει να δίνει εντολή και η Η/Μ θα παραμένει ανοιχτή.

    Είναι καλύτερο να δίνεις στην Η/Μ από την κλέμα που προορίζεται για ωρομετρητή, η οποία δίνει φάση μόνο όταν δουλεύει το μοτέρ του καυστήρα (αυτό ισχύει τουλάχιστον για τους Riello)

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  5. #5
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Dec 2007
    Θέση
    Αθήνα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    4,414
    Λογικό [:I]

    Νίκος

  6. #6
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36
    ευχαριστω για τις συμβουλες θα το τσεκαρω

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  7. #7
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36
    τελικα τιποτα ο καυστηρας δεν εχει φισα
    στο ηλεκτρονικο πανε τρια καλωδια απο την βαλβιδα καφε μπλε μαυρο την συνδεω εκει τιποτα
    στο μεταξυ κοιταω οταν κανει σταρτ ο καυστηρας τις κλεμες και δεν βρισκω φαση που να συνεργαζεται help

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  8. #8
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    Δες το πρώτο post

    quote:Πολύ πιθανόν μία λύση είναι να πάρεις φάση από το μπλε καλώδιο του κινητήρα
    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  9. #9
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36
    ενα καλωδιο στο ηλεκτρονικο εχει παντα ρευμα το4 ειτε ξεκινησει ειτε οχι εχει ρευμα με τον υδροστατη ολα τα αλλα οταν ξεκιναει δεν δινουν
    μηπως οπλιζει ουδετερα

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  10. #10
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    quote:ενα καλωδιο στο ηλεκτρονικο εχει παντα ρευμα το4 ειτε ξεκινησει ειτε οχι εχει ρευμα με τον υδροστατη
    Τι εννοείς "είτε ξεκινήσει είτε όχι"?

    Δοκίμασες να μπλοκάρεις τον καυστήρα να δεις αν συνεχίζει να έχει ρεύμα αυτό το καλώδιο?

    Γενικά πρόσεχε διότι πρέπει να παίζουν και 50V στο ηλεκτρονικό, μην κάψεις τίποτα.

    Δεν έχω μπροστά μου κάποιο manual τώρα για να παρακαλουθήσω καλύτερα αυτά που λες.

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό