Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να συνδέσεις την εξωτερική Η/Μ με αυτή του καυστήρα. Μπορεί να μη σου σηκωθεί το υδραυλικό ντάμπερ στο ξεκάπνισμα.
Πολύ πιθανόν μία λύση είναι να πάρεις φάση από το μπλε καλώδιο του κινητήρα. Στους Riello που έχουν φίσα, από αυτό το καλώδιο δίνουν στη Β4, στην οποία δείχνουν στο manual να συνδέεται ένας ωρομετρητής. Εκεί είναι πολύ καλή θέση για να συνδέσεις την Η/Μ. Μπορεί λοιπόν το μπλε καλώδιο να είναι το ίδιο στον δικό σου καυστήρα και στον πχ G10 που έρχεται με φίσα.
Εννοείται πως θα τσεκάρεις πρώτα αυτό που σου λέω. Γράφω λίγο βιαστικά και μπορεί να έχω πετάξει μ@λ@κία με τα χρώματα ή κάτι άλλο.
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!




Απάντηση σε αυτήν την απάντηση
