Δες εδώ.quote:Originally posted by grkar
πεσ μου πωσ ανεβαζεις φωτο και στο στελνω
Νίκος
Δες εδώ.quote:Originally posted by grkar
πεσ μου πωσ ανεβαζεις φωτο και στο στελνω
Νίκος
χωρις να ανεβασω φωτο πηρα τηλ 2 καυστηρατζηδες και δεν γινετε συνδεση στο ηλεκτρονικο υπαρχει προβλημα δεν εχει κλεμα ο g3x μαζι με καυστηρα να ανοιγει η βαλβιδα
ο μονος τροπος ειναι στην κλεμα του καυστηρα L. N. G με το τιμημα αν κολλησει ο καυστηρας να μενει η ηλεκ βαλβιδα ανοιχτη οπως ειπε και πιο πανω ο ΜΙΛΤΟς
ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976
http://www.storage.to/get/C4HtXYOQ/100_5521.jpg
ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976
Γρηγόρη το manual ανέβασες? Δεν το κατέβασα διότι μου πέταξε κάποια pop up το site. Πάντως το έχω to manual (στο γραφείο), απλά χτες έγραφα από το σπίτι.
Σου επιμένω για το μπλε καλώδιο του κινητήρα. To κοίταξες? Δες το παρακάτω manual του G10, στη σελίδα 44.
http://sites.google.com/site/mpapast...loads/G10.pdf?
Ο καυστήρας αυτός έχει φίσα. Στην κλέμμα Β4 της φίσας μπορείς να συνδέσεις την Η/Μ. Αν δεις προσεκτικά, η Β4 παίρνει ρεύμα από το μπλε καλώδιο που πάει στον κινητήρα. Θα δεις ότι είναι το ίδιο μπλε καλώδιο που φαίνεται στο manual του G3X, οπότε πιθανότατα σου κάνει.
Μη σε μπερδέψει ότι στο σχέδιο φαίνονται ανάποδα η φάση (L) και ο ουδέτερος (Ν). Δες τη σελίδα 19, που είναι οι οδηγίες στα Αγγλικά, που τα δείχνει ανάποδα.
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
αρα φαση ημβ στο β4 δηλαδη στο 6 του ηλεκτρονικου ουδετερο στο 3 και γειωση
Μιλτο ετσι και ειναι αυτο εχεις κανει ρομπα 2 καυστηρατζηδες θα σε ενημερωσω μολις παω
ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976
Ναι, η σύνδεση που λέω είναι όπως την περιγράφεις. Με τον τρόπο αυτό η Η/Μ θα ανοίγει όταν δουλεύει το μοτέρ, δηλαδή με το που δίνει φάση ο υδροστάτης. Όμως σε περίπτωση μπλόκου θα σταματάν μοτέρ και Η/Μ.
Έχεις επιστροφή πετρελαίου στη δεξαμενή? Αν όχι, μάλον θα μένει ανοιχτο το ντάμπερ όταν κλείσει η Η/Μ... Μπορεί να το έχω πάθει και γω. Θέλω να το τσεκάρω. Δεν πρόσεξα αν έκλεινε...
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!
Να ενημερώσω πάνω σε αυτό, ότι το τάμπερ τελικά κλείνει, απλώς κινείται λίγο αργά στο κατέβασμα.quote:Έχεις επιστροφή πετρελαίου στη δεξαμενή? Αν όχι, μάλον θα μένει ανοιχτο το ντάμπερ όταν κλείσει η Η/Μ... Μπορεί να το έχω πάθει και γω. Θέλω να το τσεκάρω. Δεν πρόσεξα αν έκλεινε...
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!