Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 11 μέχρι 19 από 19

Θέμα: ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΙΤΙΚΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΕ ΚΑΥΣΤΗΡΑ

  1. #11
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    πεσ μου πωσ ανεβαζεις φωτο και στο στελνω

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  2. #12
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Dec 2007
    Θέση
    Αθήνα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    4,414
    quote:Originally posted by grkar

    πεσ μου πωσ ανεβαζεις φωτο και στο στελνω
    Δες εδώ.

    Νίκος

  3. #13
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36
    χωρις να ανεβασω φωτο πηρα τηλ 2 καυστηρατζηδες και δεν γινετε συνδεση στο ηλεκτρονικο υπαρχει προβλημα δεν εχει κλεμα ο g3x μαζι με καυστηρα να ανοιγει η βαλβιδα
    ο μονος τροπος ειναι στην κλεμα του καυστηρα L. N. G με το τιμημα αν κολλησει ο καυστηρας να μενει η ηλεκ βαλβιδα ανοιχτη οπως ειπε και πιο πανω ο ΜΙΛΤΟς

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  4. #14

  5. #15
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    Γρηγόρη το manual ανέβασες? Δεν το κατέβασα διότι μου πέταξε κάποια pop up το site. Πάντως το έχω to manual (στο γραφείο), απλά χτες έγραφα από το σπίτι.

    Σου επιμένω για το μπλε καλώδιο του κινητήρα. To κοίταξες? Δες το παρακάτω manual του G10, στη σελίδα 44.

    http://sites.google.com/site/mpapast...loads/G10.pdf?

    Ο καυστήρας αυτός έχει φίσα. Στην κλέμμα Β4 της φίσας μπορείς να συνδέσεις την Η/Μ. Αν δεις προσεκτικά, η Β4 παίρνει ρεύμα από το μπλε καλώδιο που πάει στον κινητήρα. Θα δεις ότι είναι το ίδιο μπλε καλώδιο που φαίνεται στο manual του G3X, οπότε πιθανότατα σου κάνει.

    Μη σε μπερδέψει ότι στο σχέδιο φαίνονται ανάποδα η φάση (L) και ο ουδέτερος (Ν). Δες τη σελίδα 19, που είναι οι οδηγίες στα Αγγλικά, που τα δείχνει ανάποδα.

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  6. #16
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    36
    αρα φαση ημβ στο β4 δηλαδη στο 6 του ηλεκτρονικου ουδετερο στο 3 και γειωση
    Μιλτο ετσι και ειναι αυτο εχεις κανει ρομπα 2 καυστηρατζηδες θα σε ενημερωσω μολις παω

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 1976

  7. #17
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    Ναι, η σύνδεση που λέω είναι όπως την περιγράφεις. Με τον τρόπο αυτό η Η/Μ θα ανοίγει όταν δουλεύει το μοτέρ, δηλαδή με το που δίνει φάση ο υδροστάτης. Όμως σε περίπτωση μπλόκου θα σταματάν μοτέρ και Η/Μ.

    Έχεις επιστροφή πετρελαίου στη δεξαμενή? Αν όχι, μάλον θα μένει ανοιχτο το ντάμπερ όταν κλείσει η Η/Μ... Μπορεί να το έχω πάθει και γω. Θέλω να το τσεκάρω. Δεν πρόσεξα αν έκλεινε...

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  8. #18
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    quote:Έχεις επιστροφή πετρελαίου στη δεξαμενή? Αν όχι, μάλον θα μένει ανοιχτο το ντάμπερ όταν κλείσει η Η/Μ... Μπορεί να το έχω πάθει και γω. Θέλω να το τσεκάρω. Δεν πρόσεξα αν έκλεινε...
    Να ενημερώσω πάνω σε αυτό, ότι το τάμπερ τελικά κλείνει, απλώς κινείται λίγο αργά στο κατέβασμα.

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  9. #19
    Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2009
    Θέση
    Thessaloniki, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Υδραυλικός
    Απαντήσεις
    10

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Η ηλεκτρολογική σύνδεση τελικά είναι έτσι όπως προαναφέρθηκε,έχουμε κανένα νεότερο?

    This is the Killer speaking!!!

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό