quote:
Originally posted by miltos
dimi, με τις μονάδες που λες είχα μια μικρή εμπειρία, όταν ήμουν φοιτητής. Ανέβασε θερμοκρασία ο λέβητας (τερμάτισαν τα θερμόμετρα) και άρχισε να βγάζει ατμούς η βαλβίδα ασφαλείας. Έκλεισα τον καυστήρα και βγήκα έξω από το λεβητοστάσιο. Έβλεπα τους ατμούς να βγαίνουν ασταμάτητα μέχρι να σταματήσει η υπερθέρμανση... Πήγαινα γυρεύοντας όμως γι΄αυτό έγινε το συμβάν.
Τότε δεν μπόρεσα να το συνεφέρω με τον κυκλοφορητή αν θυμάμαι καλά, διότι έπιασε ατμό. Αλλά νομίζω πως πρώτα ανέβηκε πολύ η θερμοκρασία και μετά έπιασε ατμό ο κυκλοφορητής. Το θερμόμετρο του λέβητα έχει και αυτό υστέρηση, όπως οι υδροστάτες. Μπορεί να δείχνει 90 και να έχουμε 120.
____________________
Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!