Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 11 μέχρι 17 από 17

Θέμα: Bypass μετά την τρίοδη και πριν τον κυκλοφορητή.

  1. #11
    Συντονιστής
    Ημερομηνία εγγραφής
    Mar 2009
    Θέση
    Amsterdam
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    585

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    quote:Originally posted by gregori

    Ετσι όπως το σκέφτομαι με μία ρυθμιστική βάνα που κλειδώνει όταν ρυθμιστεί εξασφαλίζεις τριπλή ασφάλεια.
    1. Και να κλείσει κανείς την βάνα θ αναλάβει η τρίοδη την μέγιστη θερμοκρασία προσαγωγής.
    2. Και να χαλάσει η τρίοδη ή ακόμα και να την πειράξει κανείς η εξασφαλίζεις μέσο του bypass ότι η θερμοκρασία προσαγωγής δεν θα είναι πάνω από 50 βαθμούς…
    3. Έχεις και έναν υδροστάτη που σου κόβει τον κυκλοφορητή σε θερμοκρασία πάνω από 55 βαθμούς και καλύπτεις τις ανασφάλειες του Γρηγόρη


    http://udravlikos.gr
    4. Και ένα τσεκουράκι το οποίο θα περνάει όπως στις ταινίες του Ιντιάνα Τζοόυνς, απότομα και θα κόβει το χέρι του επίδοξου σαμποτέρ τωλ λεβητοστασίων..
    5. Και για κερασάκι στην τούρτα θα πέφτει πάνω του μια μπάλα του μπόουλινγκ..[]

  2. #12
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2006
    Θέση
    Tρίκαλα, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    2,965
    Στο αρχικό σχήμα του Γρηγόρη, φαίνεται ένα επιπεδο, το Γ, που παίρνει ζεστό νερό χωρίς τρίοδη. Αυτό πχ μπορεί να έχει σώματα. Άρα έχουμε την περίπτωση που ο λέβητας έχει πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία από αυτό που απαιτείται στην ενδοδαπέδια.

    Οπότε σίγουρα έχουμε μια ασφάλεια παραπάνω, στην περίπτωση που χαλάσει το μοτέρ της τρίοδης, όπως λέει ο Γρηγόρης.

    quote:Πάντως τώρα σαν σκέψη μου περνάει το εξής.Επειδή το σερβομοτέρ έχει πχ αρκετά δευτερόλεπτα απόκρισης-αδράνειας μέχρι να βρεί την τελική ρύθμιση που θέλει, ίσως παλιότερα να καθιερώθηκε το by pass ώστε να γίνονται πιο ομαλά τα πράματα σε σχέση με τις θερμοκρασίες που μεταβάλλονται κατά την στιγμή που κινείται η τρίοδη απο το σερβομοτέρ.
    Σίγουρα είναι πιο ομαλά τα πράγματα, και πιο αργά. Αν έχουμε το by pass η τρίοδη ρυθμίζει από τη θερμοκρασία επιστροφής της ενδοδαπέδιας μέχρι πχ 50C. Χωρίς το by pass ρυθμίζει μέχρι την θερμοκρασία προσαγωγής του λέβητα, πχ 80C.

    ____________________
    Μ' αρέσουν οι παρατηρήσεις... Διορθώνομαι!

  3. #13
    Σπουδαίο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2007
    Θέση
    Athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    418
    Όλα τα παραπάνω ακούγονται πολύ σωστά. Δεν είμαι στην βάση οπότε δεν έχω πρόσβαση στα εγχειρίδια των 3όδων. Μόλις έχω θα τα αναρτήσω τα "επίμαχα" εδώ.

  4. #14
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2008
    Θέση
    Glyfada, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    3,101
    Έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι ο μηχανολόγος δεν είναι δικηγόρος! Τουτέστιν όταν θέλει να εξηγήσει κάτι δεν το κάνει διά μέσου του λόγου αλλά διά μέσου των φυσικών νόμων. Τότε και μόνο τότε γίνεται σαφής και άκρως κατανοητή η εξήγηση και συνεπώς και ο λόγος ύπαρξης του κάθε by-pass σαν κι αυτό που διερωτήθηκε ο μάστορας. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
    Πρόκειται για ενδοδαπέδια θέρμανση που λειτουργεί με θερμοκρασία προσαγωγής 50° ενώ ο λέβητας παράγει νερό θερμοκρασίας 75°. Αν υποθέσουμε ότι η κατανάλωση είναι ισχύος 15.000 Kcal/h και η θερμοκρασία επιστροφής 40° τότε έχουμε τα παρακάτω αποτελέσματα:
    Παροχή νερού Π2 μέσα από την κατανάλωση ίση με Π2=1500 l/h. Παροχή νερού Π1 μέσα από τον λέβητα ίση με Π1=430 l/h. Άρα μέσα από το by-pass πρέπει να περάσω μία παροχή νερού Π3=1070 l/h. Αν θεωρήσουμε ότι μέσα από τον λέβητα το νερό των 430 l/h δεν απαιτεί πάνω από 300 mmWS τότε μπορούμε εκ των παραλλήλων κλάδων να πούμε ότι και όλη η διαφορική πίεση στο by-pass θα πρέπει να είναι η αυτή με του λέβητα και ίση με 300 mmWS. Εδώ γνωρίζοντας την παροχή του by-pass καθώς και την διαφορική πίεση μπορούμε να βρούμε το ελάχιστο Kv της τρίοδης ηλεκτροκίνητης βαλβίδας. Ισούται με Kv(3odv)=6,24.
    Εδώ η ανάλυση τελείωσε και ξεκινάμε την μηχανολογική διερεύνηση:
    Οι βαλβίδες του εμπορίου εμφανίζουν αυτή την τιμή Kv ή μήπως μικρότερη;
    --Αν την εμφανίζουν τότε δεν χρειάζεται το extra by-pass παρά μόνο για λόγους χειροκίνητης επέμβασης και ασφαλείας.
    --Αν δεν την εμφανίζουν και έχουν μία τιμή της τάξης του 3,00 τότε τι κάνει ο μηχανικός; Δημιουργεί ένα παράλληλο κλάδο δίπλα στον άλλον που αν έχει ένα Kv της τάξης του 3,5 οπότε το συνολικό Kv και των δύο κλάδων είναι το άθροισμα των δύο ήτοι 3,00 + 3,50 = 6,50 οπότε φθάσαμε και περάσαμε το πολυπόθητο νούμερο 6,24! Μάλιστα έχει και μία ρυθμιστική που μπορεί και αυξομειώνει το δεύτερο αυτό by-pass κατά το δοκούν!
    Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης Γρηγόρη μας του χειροκίνητου αυτού by-pass κατά πρώτον, και κατά δεύτερον μια κάποια ανεξαρτησία από τις «αποφάσεις» του κομπιούτορα ο οποίος στρίβει τη ηλεκτροκίνητη τρίοδη όσο θέλει αυτός και δεν μας ρωτάει ο αφιλότιμος! Οπότε εμείς μπορούμε να διορθώσουμε αν το θέλουμε μέσω της χειροκίνητης.

    Πρακτικά:
    Τι θα συμβεί λοιπόν αν δεν έχουμε αυτό το χειροκίνητο by-pass;
    Βάσει των παραπάνω, και επειδή το νερό που πρέπει να περάσει μέσα από την τρίοδη είναι συνήθως πάνω από το διπλάσιο του νερού που πρέπει να περάσει μέσα από τον λέβητα, δεν θα μας κάνει την χάρη διότι θα βρίσκει ευκολότερη διαδρομή μέσα από τον λέβητα με αποτέλεσμα να μας ανεβάζει την θερμοκρασία ανάμιξης και από 50° να την κάνει 60°. Από την άλλη η τρίοδη προκειμένου να εξισορροπήσει την κατάσταση θα ανοίγει τελείως προς το by-pass με αποτέλεσμα να κλείνει σχεδόν τελείως τη δίοδο μέσω λέβητα με αποτέλεσμα να έχουμε μία τρίχα αριστερά υψηλή ανάμιξη 60° και μία τρίχα δεξιά καθόλου νερό μέσω λέβητα και επομένως ανακυκλοφορία τουτέστιν νερό 40° της επιστροφής ή άλλως ενεργειακή διακοπή. Το πρόσθετο by-pass διευκολύνει κατά πολύ τα πράγματα και επαναφέρει την λειτουργία της τρίοδης σε κανονικά επίπεδα ούτε πολύ κλειστή ούτε πολύ ανοιχτή όσο για τη κατανομή της ροής πετυχαίνουμε αυτή που θέλουμε οπότε και οι θερμοκρασίες μας είναι αυτές που ζητάμε.


    Πειρατής των πολύ απομακρυσμένων θαλασσών, όσο μπορεί μακρύτερα....



    Στίγμα Μαστροκαπετάνιου

  5. #15
    Συντονιστής
    Ημερομηνία εγγραφής
    Mar 2009
    Θέση
    Amsterdam
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    585
    Πειρατή το συγκεκριμένο κομμάτι το ταφ του bypass το φαντάστηκα με δύο ρυθμιστικά ροόμετρα, όπου το ένα ρυθμιστικό ροόμετρο είναι στην θέση της απεικονιζόμενης βάνας και το άλλο ρυθμιστικό ροόμετρο είναι στην θέση του μπλέ σωλήνα που φεύγει προς τα κάτω προς τον λέβητα.
    Αν στραγγαλίζαμε απλά το δεύτερο ρυθμιστικό ροόμετρο μέχρι να πετύχουμε το μοίρασμα των ροών στο 50%,εντάξει δεν θα ήταν όλα?(με δεδομένο ότι η τρίοδη βάνα με το σερβομοτέρ ήταν ανοιχτή εντελώς)

  6. #16
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2008
    Θέση
    Glyfada, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    3,101
    Χαιρετώ τον φίλο Mecha που όλο και με διαολίζει μέσα στις πειρατικές μου φουρτούνες να γράφω

    Ο μηχανικός κάνει κίνηση που θα απλουστεύει την κατάσταση και όχι να την μπερδεύει. Το δεύτερο ροόμετρο στην ηλεκτροκίνητη τρίοδη δεν έχει έννοια διότι θα προσθέσει και άλλες αντιστάσεις στον ήδη επιβαρυμένο κλάδο. Εμείς πρέπει να αφαιρέσουμε αντίσταση από τον κλάδο και όχι να προσθέσουμε. Και η αφαίρεση αντίστασης γίνεται πρακτικά με την δημιουργία ενός παράλληλου κλάδου δίπλα στον αρχικό.
    Αυτά!


    Στίγμα Μαστροκαπετάνιου

  7. #17
    Συντονιστής
    Ημερομηνία εγγραφής
    Mar 2009
    Θέση
    Amsterdam
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    585

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Σωστός!!Ούτως ή άλλως είναι πλεονασμός..

    Πάντως έλεγα για ροόμετρο εκεί που ο Γρηγόρης έχει ένα εξάρτημα με βελάκι προς τα κάτω(αντεπίστροφη μάλλον) και ένα ροόμετρο εκεί όπου έχει το bypass..

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό