Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 10 από 20

Θέμα: Απορία με τους συντελεστές θερμικής διαπερατότητας

Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jan 2012
    Θέση
    Chania, , Greenland.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    3

Απορία με τους συντελεστές θερμικής διαπερατότητας

Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.

Είμαι καινούριος μηχανικός και έχω αναλάβει να κάνω μια μελέτη θέρμανσης. Για την καθοδήγηση μου αγόρασα το βιβλίο "Μελέτες συστημάτων κεντρικής θερμανσης" όμως έχω κολλήσει στο πως θα υπολογίσω τον συντελεστή θερμικής διαπερατότητας δαπέδων που κάθονται πανω στο έδαφος και ημιυπογειων τοίχων. Ο πινάκας που έχει το βιβλίο είναι αυτός

Μήπως θα μπορούσε κάποιος πιο έμπειρος να με διαφωτίσει για το πως θα υπολογίσω το συντελεστή μέσω του πίνακα.
    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jun 2008
    Θέση
    Glyfada, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    3,101
    Αν είσαι νέος μηχανικός:
    Καλοσόρισες και:
    Do
    Διάβασμα τα θέματα του forum
    until false
    (που σημαίνει δεν σταματάς ποτέ...)

Θεωρώ ότι και τους δύο πίνακες τους έχει ανάγει στο Δθ που δουλεύεις την μελέτη σου και που σημαίνει πόσο θερμότερο θέλεις να διατηρείς τον αέρα του χώρου όταν μεσολαβεί ο υπόγειος τοίχος ή το υπόγειο δάπεδο. τώρα:
    1. Ας αρχίσουμε πρώτα από τον δεύτερο πίνακα που είναι ευκολότερος:
    Το Κ αφορά τον συνολικό συντελεστή θερμοπερατότητας του υπογείου τοίχου σου δίχως να προσμετράται ο εξωτερικός συντελεστής αο. Το h αφορά το βάθος του υπογείου. Ο συντελεστής που παίρνεις πολλαπλασιάζεται επί την επιφάνεια του τοίχου και επί το Δθ μεταξύ εσωτερικου αέρα και εξωτερικού αέρα. Το γινόμενο είναι η απώλεια θερμότητας που ψάχνεις από τον τοίχο ανά ώρα.
    2. Ο πρώτος πίνακας αδιαφορεί για τον τρόπο κατασκευής του δαπέδου (γιατί αλήθεια και επηρεάζεται από τρεις παράγοντες: