Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 6 από 6

Θέμα: Ερώτηση για πίνακα αυτονομίας

  1. #1
    Επίλεκτο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2009
    Θέση
    , , .
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    104

    Ερώτηση για πίνακα αυτονομίας


    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Ένα συνηθισμένο «μονοσωλήνιο» σύστημα θέρμανσης πολυκατοικίας αποτελείται από έναν κεντρικό κυκλοφορητή στο λεβητοστάσιο, ηλεκτροβάνα για κάθε διαμέρισμα και έναν πίνακα αυτονομίας με ωρομετρητές.
    Ο κυκλοφορητής ξεκινά να λειτουργεί όταν το νερό στο λέβητα πιάσει μια ορισμένη θερμοκρασία (πχ 40oC) και λειτουργεί αδιάκοπα μέχρι η θερμοκρασία να πέσει ξανά στους 40oC (μείον το διαφορικό του υδροστάτη).
    Κάποια στιγμή ένα-ένα τα διαμερίσματα δεν θέλουν πια θέρμανση και κλείνουν τους θερμοστάτες χώρου, επομένως κλείνουν μία-μία οι αντίστοιχες ηλεκτροβάνες.
    Ωστόσο το νερό στο δίκτυο είναι ακόμη ζεστό (πάνω από 40oC) επομένως ο κυκλοφορητής εξακολουθεί να λειτουργεί. Τι πρόβλεψη υπάρχει ώστε, παρότι όλες οι ηλεκτροβάνες είναι κλειστές, το νερό να κυκλοφορήσει κανονικά στο δίκτυο και να μην καεί ο κυκλοφορητής;

  2. #2
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2010
    Θέση
    Athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    1,621
    Πολλες λυσεις..
    Η συνηθισμενη, ο πινακας αυτονομιας αφηνει την τελευταια βανα ανοικτη.

    Μια αλλη, σταματαει τον κυκλοφορητη με τη τελευταια ηλεκτροβανα, με κινδυνο υπερθερμανσης υπο συνθηκες.

    Μια τριτη, κυκλοφορητης inventer που δεν μασαει απο τετοια και εχει και διαφορα αλλα πλεονεκτηματα

    Μια τεταρτη, bypass στη κορυφη της στηλης.

    Οσο για το καψιμο του κυκλοφορητη, δεν καιγονται τοσο ευκολα, αλλα σιγουρα τεχνικα δεν ειναι σωστο να πρεσσαρουν στο πουθενα.

    Burn baby, burn

  3. #3
    Επίλεκτο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2009
    Θέση
    , , .
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    104
    quote:Originally posted by stom

    Πολλες λυσεις..
    Η συνηθισμενη, ο πινακας αυτονομιας αφηνει την τελευταια βανα ανοικτη.
    Σε περίπτωση που συμβαίνει αυτό, πώς μπορούμε να το αντιληφθούμε;
    Ο αντίστοιχος ωρομετρητής γράφει κανονικά ώρες; Φαντάζομαι πως όχι, θα ήταν άδικο.
    Μήπως η λυχνία της τελευταίας ηλεκτροβάνας παραμένει αναμμένη;

  4. #4
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2010
    Θέση
    Athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    1,621
    Δεν ειναι ακριβως αδικο, με την εννοια οτι περνει θερμοτητα, αν και δεν την ζηταει το διαμερισμα
    Ετσι κιαλλιως μιλαμε για 2-3 λεπτα, δεν αλλαζει κατι, αν και συνηθως δεν γραφουν.
    Λαμπακι δεν αναβει
    Γενικα κοβει την ταση προς την ηλεκτροβανα ωστε να μην κλεισει.
    Το μοντελο της αυτνομιας ειναι ενας σιγουρος τροπος να το δεις.


    Burn baby, burn

  5. #5
    Επίλεκτο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2009
    Θέση
    , , .
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    104
    quote:Originally posted by stom

    Μια τεταρτη, bypass στη κορυφη της στηλης.
    Στην περίπτωση αυτή, το bypass είναι συνεχώς ανοικτό;
    Δηλ. το νερό κυκλοφορεί μέσω αυτού καθόλη τη διάρκεια λειτουργίας του κυκλοφορητή;
    Ή το bypass διαθέτει Η/Β, η οποία παίρνει εντολή να ανοίξει από τον πίνακα αυτονομίας μόλις κλείσει η τελευταία Η/Β διαμερίσματος;
    Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει άσκοπη σπατάλη ενέργειας;
    Με το σκεπτικό ότι το ζεστό νερό, μέχρι να πέσει η θερμ/σία του στους 40oC, θα κυκλοφορεί σε όλο το κατακόρυφο δίκτυο χωρίς να το εκμεταλλεύεται κάποιος.
    Από την άλλη, εφόσον κανείς δεν χρειάζεται τη δεδομένη στιγμή αυτή την ενέργεια, υποθέτω ότι η μόνη λύση είναι να την ξεφορτωθείς χωρίς να σου δημιουργήσει πρόβλημα και αυτό κάνει το bypass.

  6. #6
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2010
    Θέση
    Athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    1,621

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Σε κυριλλατες εγκαταστασεις θα μπορουσε να υπαρχει και ηλεκτροβαλβιδα στο bypass (και σχετικος αυτοματισμος να την ενεργοποιει) αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
    Πρωτου φτασουμε εκει, ειναι πολυ καλυτερο το να βαλει κανεις inventer κυκλοφορητη.

    Το προβλημα ειναι να μην κανει υπερθερμανση στο λεβητα και πεσει το ασφαλιστικο.
    Μια λυση ειναι να οδηγειται η πλεοναζουσα ενεργεια σε boiler.
    Μια αλλη ειναι ενα μικρο σωμα στο χωρο των κοινοχρηστων, ωστε να κρυωνει τη στηλη.


    Παντως, οποιος ενδιαφερεται για οικονομια, εχει βαλει και καποια αντιστιαθμιση. Τις κρυες μερες, με θερμοκρασια στο λεβητα πανω απο 70 ειναι σπανιο να κλεισουν ολες οι βανες.
    Τις ζεστες, το νερο ειναι στους 45, και να κανει υπερθερμαση.. εε ας κανει, θα παει στους 65.
    Οποτε μενει η περιπτωση της διακοπης ρευματος, με το λεβητα καυτο, σε πληρη ισχυ.
    Ε εκει, αν πεσει το θερμικο, θα φταιει ο ΟΤΕ. (εεε συγγνωμη, η ΔΕΗ)
    Ακομα και τοτε,
    Ενα σωστα υπολογισμενο και φουσκομενο δοχειο διαστολης, θα πρεπει να παρει τα παραπανω λιτρα, και να μην ανοιξει καν η ασφαλιστικη βαλβιδα.


    Burn baby, burn

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό