Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 3 από 3

Θέμα: Κατανομή δαπανών θέρμανσης με boiler

Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2005
    Θέση
    , , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    2

Κατανομή δαπανών θέρμανσης με boiler

Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με κεντρικές θερμάνσεις. Τώρα που ανέλαβα διαχειριστής σε μια νεόδμητη πολυκατοικία έχω το παρακάτω ερώτημα.
    Ενώ έχω καταλάβει τον μηχανισμό κατανομής των δαπανών κεντρικής θέρμανσης στην περίπτωση της ωρομέτρησης (συντελεστές fi, ei), δεν έχω βρεί πως κατανέμονται οι δαπάνες όταν στην ίδια πολυκατοικία υπάρχουν ηλιακοί θερμοσίφωνες τριπλής ενέργειας (με boiler)με ανεξάρτητους ωρομετρητές (και φυσικά ανεξάρτητες ηλεκτροβάνες).
    Παρακαλώ όποιος συνάδελφος μπορεί, να με βοηθήσει να βρώ άκρη.
    Υ.Γ. Συγχαρητήρια για το site.

Super Moderator
    Ημερομηνία εγγραφής
    Nov 2003
    Θέση
    Αθήνα
    Ιδιότητα:
    Μηχανολόγος Μηχανικός
    Απαντήσεις
    328
    Βάσει εγκυκλίου ΥΠΕΧΩΔΕ 126/19-12-85, ο πίνακας κατανομής δαπανών Κ.Θ. συντάσσεται βάσει των θερμικών απωλείων του κτιρίου κι όχι με το εγκατεστημένο θερμικό φορτίο (συσκευές π.χ. καλοριφέρ κ.λ.π.) συνεπώς τα boiler εφόσον είναι συσκευές, δεν λαμβάνονται υπόψη στις δαπάνες.
    Βέβαια, εάν ο πίνακας έχει "συμφωνηθεί " (παράνομα εφόσον δεν ακολουθεί το Φ.Ε.Κ. ..ορθά στην πράξη; Εσείς αποφασίζετε..[}]) να συνταχθεί με βάσει το θερμικό φορτίο τότε μπορείς να προσθέσεις και το θερμικό φορτίο του boiler στον υπολογισμό του εi της κάθε ιδιοκτησίας, να αθροίζεις τις ώρες των ωρομετρητών της ιδιοκτησίας και του αντίστοιχου boiler και να υπολογίζεις το ποσοστό.
    Αλλιώς, στην αντίθετη περίπτωση, οι ηλεκτροβάνες το μόνο που προσφέρουν είναι αυτονομία στο ζεστό νερό χρήσης κάθε ιδιοκτησίας (οι ωρομετρητές στα boiler είναι άχρηστοι ).
    Επειδή το θέμα έχει συζητηθεί αρκετά στο παρελθόν αναζήτησε παλαιότερα post για να λύσεις τις απορίες σου..[8)]
    Τι να λέει..

Νέο μέλος