-
Νέο μέλος
καλησπέρα και πάλι
Η βλάβη τελικά πρέπει να ήταν στην βαλβίδα (για κάποιο λόγο να μην είχε σταματήσει κατα την επαναφορά στη σωστή θέση -μετά τη λειτουργία του ζεστού- με αποτέλεσμα να μην έχω καθόλου έξοδο απο την υψηλή στο κρύο)
Σε αυτό το συμπέρασμα έφτασα αφού έβγαλα και έλεγξα την πλακέτα για τυχόν ψυχρές ή εμπλοκή του rele (με μπέρδεψαν κάτι μετρήσεις που πήρα επάνω στο ρελλέ και για λίγες μέρες ψαχνόμουνα σε λάθος κατεύθυνση)
Η κινηση που έκανα λοιπόν ήταν εφόσον έβαλα το κλιματιστικό να δουλεύει στο cool έδινα εξωτερική τροφοδοσία στο πηνίο της βαλβίδας διακοπτόμενα τρεις τέσσερις φορές και αφού έκοψα την τροφοδοσία της είδα τη ψιλή σωλήνα ότι άρχισε να παγώνει όμως η χαμηλή δεν κρύωνε . χαλάρωσα πολύ λίγο το ρακόρ της χαμηλής και ακούστηκε ροή αέρα να βγαίνει (άλλος ήχος απο το φρέον πού ακούστηκε μετά -για πολύ λίγο μιλάμε )και αμέσως άρχισε να κρυώνει και η χαμηλή Βέβαια η υψηλή μου έπιανε πάγο και ο αέρας στην εσωτερική μονάδα ήταν περίπου στους 20 βαθμούς
και όχι παγωμένος γύρω στους 5.
έτσι την επόμενη ημέρα μέτρησα την πίεση που ήταν 60psi συμπλήρωσα φρέον (110 psi σε full στροφές και θερμοκρασία περιβάλοντος 27 βαθμούς) και απο τότε το μηχάνημα δουλεύει με πολύ καλή ψύξη.
Όμως ρωτόντας για το πως συμπληρώνουμε φρέον R410 σε πολλούς επαγγελματίες τεχνικούς ένας στους 10 μου είπε για πλήρη άδειασμα και αντλία κενού και σωστά γραμμάρια αν και αυτός είναι ο σωστός τρόπος τελικά
ΕΡΩΤΗΣΗ
Να το αφήσω ως έχει που λειτουργεί ok (φοβάμαι για τα λάδια μην έχουν χαθεί πολλά) ή να το αδειάσω και να το ξανασυμπληρώσω με τη σωστή διαδικασία ??
Δικαιώματα απάντησης
- You may not post new threads
- ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
- You may not post attachments
- ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
-
Κανονισμός λειτουργίας