Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 10 από 14

Θέμα: Συνδεση ηλιακού με ηλεκτρικό θερμοσίφωνα.

Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2009
    Θέση
    , , .
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    7

Συνδεση ηλιακού με ηλεκτρικό θερμοσίφωνα.

Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

Καλησπέρα παιδιά.Είμαι μηχανικός αυτοματισμού και ασχολούμαι με διάφορα συστήματα αυτοματισμών κτιριακά και βιομηχανικά.
    Το μικρόβιο όμως του μηχανικού είναι να θέλει να ασχοληθεί με όλα.
    Ενα συγγενικό πρόσωπο μου ζήτησε να ψαξω για ηλιακό ενώ έχει ήδη ηλεκτρ.θερμοσίφωνα.
    Η σκέψη μου είναι κάνω την εγκατάσταση εγώ για λόγους οικονομίας αλλά και δικούς μου να δω στην πράξη κάποια πράγματα.

Θέλω να περάσω το νερό του ηλιακού μέσω μιας τρίοδης στον ηλεκτρικό η οποία τρίοδη θα ενεργοποιείται με το άναμα του διακόπτη από τον θερμοσίφωνα δηλαδή να κλέψω το ρεύμα του ηλεκτρικού για να γυρίσω τα νερά.Οταν είναι ζεστά τα νερά του ηλιακού θα πάνε κατευθείαν στην κατανάλωση και όταν είναι χλιαρά με το άνοιγμα του διακόπτη του πίνακα να γυρνάνε μέσα στον ηλεκτρικό για βοήθεια.

Ο λόγος που το κάνω είναι για να μην τραβήξω καλώδια προς την ταράτσα αλλά και στο ενδεχόμενο ο ηλιακός να είναι πιο φθηνός χωρίς αντισταση.
    Ερώτηματα

Βγαίνουν ηλικακοί χωρίς αντίσταση;

Στον ηλιακό που θα πάρουμε θα περιέχει όλα τα εξαρτήματα ασφαλιστικά κτλ που χρειάζονται ή θα πρεπει να προβλέψω κάτι παραπάνω;

Τι σωλήνα να τραβήξω απότην ταράτσα εώς τον ηλεκτρικό;

Για την εγκατάσταση του ηλιακού θα πρέπει να προβλέψω κάποιο ειδικό εργαλείο;(Ενωση πρωτεύον ηλιακού)

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2007
    Θέση
    Athens
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    4,175
    quote:Ο λόγος που το κάνω είναι για να μην τραβήξω καλώδια προς την ταράτσα αλλά και στο ενδεχόμενο ο ηλιακός να είναι πιο φθηνός χωρίς αντισταση.
    Εσεις οι αυτοματιστές είστε λίγο τρελαμένοι...
    Βλ Stom.