Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 4 από 4

Θέμα: Πρόβλημα σε καινούριο καυστήρα Riello RG2D

  1. #1
    Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Nov 2009
    Θέση
    , , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    16

    Πρόβλημα σε καινούριο καυστήρα Riello RG2D


    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Αγαπητοί συνφορουμίτες καλησπέρα!

    Μετά από πολύ καιρό και μετά από παρότρυνση φίλου καυστηρατζή, αποφάσισα να αλλάξω καυστήρα και να αγοράσω τον Riello RG2D (διβάθμιος Gulliver) για τον λέβητά μου Hoval 75.000 kcal (βλ. και παλιότερό μου post). Η αγορά έγινε περίπου τέτοιον καιρό πέρισυ, αλλά είπα να μην τον τοποθετήσω εν μέσω χιονιά και έτσι τον άφησα στο κουτί του μέχρι προχτές που αποφάσισα να αντικαταστήσω επιτέλους τον παλιό καυστήρα. Έγιναν οι απαραίτητες προσαρμογές για να "κουμπώσει" στην "είσοδο" του λέβητα ο Riello, έγιναν και οι συνδέσεις, ΑΛΛΑ ο καυστήρας δεν λέει να δώσει φωτιά. Ξεκινάει το μοτέρ, υπάρχει σπινθηρισμός, αλλά πετρέλαιο.. δεν! Έγινε εξαέρωση της τρόμπας, πίεση υπάρχει στην τρόμπα, αλλά μάλλον δεν ανοίγει η 1η βαλβίδα (δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω). Γνωρίζει κανείς από την εμπειρία του αν υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει με το συγκεκριμένο μοντέλο;

    Υπάρχει περίπτωση αχρησιμοποίητος καυστήρας (που υποτίθεται πως τους ανάβουν κι όλας πριν τους διαθέσουν), να έχει πρόβλημα;

    Η πλάκα είναι πως ο καυστηρατζής που επέμενε να πάρω αυτό το μοντέλο (ο έμπορος στην πόλη μου απ' όπου τον αγόρασα μου έλεγε να πάρω πιο απλό μοντέλο γιατί αυτά τους είχαν βγει ζημιάρικα), μόλις ήρθε να τον περάσει μου ομολόγησε πως δεν είχε ξαναπεράσει πουθενά αυτό το μοντέλο!

  2. #2
    Συντονιστής nkx's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    Αθήνα-Θεσσαλονίκη
    Ιδιότητα:
    Μηχανολόγος Μηχανικός
    Απαντήσεις
    975
    Μάλλον στην ηλεκτρομαγνητική είναι το πρόβλημα.
    Εντολή δίνει;
    Δεν πιστέυω να έχει καμία "ταπα" πουθενα σε ρόλο ζώνης αγνότητας...
    Τι πίεση μετρήσατε;

    kx13578 @ yahoo.gr

  3. #3
    Νέο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Nov 2009
    Θέση
    , , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    16
    Ευχαριστώ πολύ nkx για το χρόνο σου και την απάντησή σου.

    Απ' ό,τι διάβασα στο FAQ της Riello ( http://www.rielloburners.co.uk/index...=104&page=1092 ), θα πρέπει να μετρήσω 30V DC στο άνοιγμα της βαλβίδας και 3V DC στη συνέχεια για να παραμείνει ανοιχτή. Θα πάρω το πολύμετρο να δω και θα επανέλθω.

    Y.Γ.: Ξεβιδώνοντας μια ακόμα φορά τις εύκαμπτες σωληνώσεις τροφοδοσίας του καυστήρα, ανακάλυψα ένα λαστιχένιο υπόλειμμα φλάντζας (πιθανότατα από τον παλιό καυστήρα) να επιπλέει μέσα στο πετρέλαιο της μεταλλικής σωλήνωσης που έρχεται από τη δεξαμενή και βγαίνει από το δάπεδο δίπλα στον καυστήρα. Ελπίζω να μην είχε φράξει αυτό τη δίοδο του πετρελαίου και να μην είχε συνδέσει εκεί την επιστροφή του καυστήρα ο μάστοράς μου και έχει πάθει καμιά ζημιά η αντλία. Θα πάρει το μανόμετρό του να δούμε ξανά τι γίνεται και θα επανέλθω..

    Ευχαριστώ και πάλι.

  4. #4
    Συντονιστής nkx's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2009
    Θέση
    Αθήνα-Θεσσαλονίκη
    Ιδιότητα:
    Μηχανολόγος Μηχανικός
    Απαντήσεις
    975

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Με τα νέα δεδομένα πρέπει να ελεγχθεί το φίλτρο της αντλίας πετρελαίου (μέσα στο κέλυφος της είναι, σαν ποτήρι) και το φίλτρο του μπέκ.
    Αν ανοίξετε την αντλία, πρόσεξε μη σας φύγουν τα γρανάζια από τη θέση τους γιατί μετά έχει λίγο παίδεμα.
    Μην αγχώνεσαι πάντως. Θα δείς ότι δεν είναι κατι σοβαρό. Ακόμα και τα «σκουπίδια» να μπλόκαραν τελείως την αντλία, το πολύ πολύ να έσπαγε το κόμπλερ της. Γι αυτό άλλωστε είναι και πλαστικό. Για να προφυλαχθεί το ηλεκτρικό μοτέρ (ακριβό).
    Τηρούμε στάση αναμονής….


    kx13578 @ yahoo.gr

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό