Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 5 από 5

Θέμα: Εγκατάσταση υδραυλικών σωληνώσεων

Εγκατάσταση υδραυλικών σωληνώσεων

Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

Καλησπέρα σε όλους,
    Πρώτη ανάρτηση στο φόρουμ σας το οποίο τον τελευταίο καιρό το έχω ξεκοκαλίσει στην κυριολεξία. Να συστηθώ αρχικά και να τονίσω πως είμαι ερασιτέχνης, 27 ετών, και σχετικά νέος στον τομέα των κατασκευών. Η ενασχόληση μου με τις κατασκευές άρχισε οταν αποφάσισα να ασχοληθώ με το πατρικό του πατέρα μου που βρίσκεται σε ορεινό χωριο των Τρικάλων. Για να σας δώσω μια εικόνα πρόκειται για σπίτι του '70 με την τουαλέτα έξω φυσικά, ηλεκτρολογικά αποτελούμενα απο δυο γραμμές, μεικτές πριζών-φωτισμού με τσιμεντενιο πάτωμα και ταβανια νοβοπάν και όλα αυτα παρατημένα για 15+χρόνια.
    Μιας και λεφτά δεν υπάρχουν δυστυχώς αποφάσισα να στρωθώ στο διάβασμα κυρίως μεσω ίντερνετ αλλά και εξειδικευμένων βιβλίων για να βρώ τις καλύτερες λύσεις για την αποκατασταση της οικείας.
    Αρχικά καθαρίστηκε η αυλή η οποία είχε μετατραπει σε ζούγκλα. Αμέσως μετα ξηλωσα τα ταβάνια και προχώρησα στην εγκατάσταση ηλεκτρολογικών γραμμών(θερμοσίφωνα, ηλεκ κουζινας, πλυντηρίου κτλ) δια μέσω των ταβανιών.
    Επειτα αντικατέστησα τον ηλεκτρικό πίνακα με νέο εφαρμόζοντας ολα τα στανταρ ασφαλείας,ρελε διαφυγής κτλ. Τέλος κάλυψα το ταβανι με γυψοσανίδα η οποία βιδώθηκε πάνω στον ξυλινο σκελετό.

ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΞΕΚΙΝΆΝ ΤΑ ΩΡΑΊΑ
    το κυρίως κτίσμα είναι 55 τμ και παρά την ηλικία του είναι αρκετα στιβαρο και σε καλη κατάσταση. Στο πίσω μέρος του σπιτιού ο παππούς είχε κτίσει πέτρινη κατασκευή,στυλ αποθήκης με χτιστή κουζίνα και εδαφος απο χωμα και κοτρώνες με την προοπτική στο μέλλον να μετατραπεί σε κουζίνα-μπανιο. Το συγκεκριμένο κτίσμα έχει ως εξης: 21 τμ, πετρινοι τοίχοι, δοκάρια που εδράζονται στον τοιχο και απο πάνω τσίγκος,δαπεδο χωματινο με πέτρες. Φυσικά η σκεπή θα ξηλωθεί και θα φτιαχτει με μόνωση κτλ αλλα το προβλημα μου ειναι το δάπεδο.