Πέτα την. Ή τουλάχιστον κράτα το σώμα και άλλαξε το μοτέρ (που περιέχει και το κύκλωμα ελέγχου).
Η εξίσωση είναι σωστή γιατί είναι όμορφη. - Dirac
Καλημερα ,
θα ηθελαν σας ρωτησω το εξης....
Τις 2 τελευταιες εβδομαδες παρατηρω το εξης ...ενω κλεινω απο τον εσωτερικο θερμοστατη την ηλεκτροβανα αυτη κλεινη προς στιγμη και μετα ξαναανοιγη απο μονη της.
Αυτο διαπιστωνεται αφενος απο την ενδυκτικη λυχνια που εχει πανω η ηλεκτροβανα, αφετερου απο τα σωματα που συνεχιζουν να ζεστενουν.
Για να κλειση ειτε την χτυπαω ειτε ανοιγωξλεινω μερικες φορες τον θερμοστατη και στο τελος αποφασιζει να κλειση.
Αυτο δεν το κανει συνεχεια αλλα πλεον δεν εχω εμπιστοσυνη και καθε φορα που κλεινω την θερμανση καθομαι και την ελεχγο[B)]
Η ερωτηση μου ειναι τωρα τι θελει??? μπορει να διορθωθει η θελει αντικατασταση????
Στην πολυκατοικιας μας τις αντικαταστασεις ηλεκτροβανας τα περναμε στα κοινοχρηστα ( τυχαια φετος ειμαι και ο διαχειρηστης)
Πέτα την. Ή τουλάχιστον κράτα το σώμα και άλλαξε το μοτέρ (που περιέχει και το κύκλωμα ελέγχου).
Η εξίσωση είναι σωστή γιατί είναι όμορφη. - Dirac
θα το κανω με ευχαριστηση....quote:Originally posted by andronoglou
Πέτα την. Ή τουλάχιστον κράτα το σώμα και άλλαξε το μοτέρ (που περιέχει και το κύκλωμα ελέγχου).
Η εξίσωση είναι σωστή γιατί είναι όμορφη. - Dirac
Λογο οτι ο υδραυλικος που εχουμε βαζει οτι ηλεκτροβανα θελει.. μπορεις σε παρακαλω να μου προτεινεις καποια καλη συγκεκριμενης μαρκας με λαμπακι λειτουργιας για διπλο ελεγχο.....
Οι ηλεκτροβάνες δέχονται φάση (ρέυμα) από δύο διαφορετικά καλώδια. Συνήθως ένα μαύρο και ένα καφέ. Το μαύρο είναι σταθερή φάση (δηλαδή έχει πάντα ρεύμα) και το καφέ είναι εντολή από τον θερμοστάτη χώρου. Όταν δεχθεί ρεύμα από το καφέ τότε ανοίγει η βάνα. Αν κάνουμε διακοπή ρεύματος στο καφέ τότε το μαύρο δείνει εντολή να κλείσει.
Κάνε ένα έλεγχο λοιπόν πρώτα αν αυτά τα δύο καλώδια είναι καλά μονωμένα (σε κάποιο σημείο κοντά στην βάνα πρέπει να υπάρχει προέκταση καλωδίου) και δεν ακουμπάει έστω και ένα σύρμα του ενός καλωδίου με σύρματα του άλλου καλωδίου. Για να μην ανοίγεις τα καλώδια επίσης μπορείς να κάνεις το εξής. Κλείσε το θερμοστάτη χώρου και δες αν εξακολουθεί να ανάβει ακόμη το λαμπάκι του Αν εξακολουθεί να ανάβει το λαμπάκι του θερμοστάτη χώρου ενώ είναι κλειστός (βάλτον στο 0) τότε αυτά τα δύο καλώδια είναι ενωμένα μεταξύ τους.
Αν δεν συμβαίνει το παραπάνω τότε όταν γυρνάει το μοτέρ της ηλεκτροβάνας φτάνοντας προς το τέλος ανοίγματος ή κλεισίματος οπλίζει ένα διακόπτη Αυτό ο διακόπτης έχει φθαρεί οπότε πετάς το μοτέρ και βάζεις άλλο.
Για μάρκα υπάρχουν πολλές καλές άλλά συνήθως δεν ταιριάζει ο κορμός της μια με της άλλης οπότε αν είναι δύσκολο να αλλαχθεί ο κορμός (να χρειαστεί να αδιάσεις νερά) τότε βάλε την ίδια μάρκα μοτέρ και ζήτα γραπτή εγγύηση (συνήθως δίνουν για ένα χρόνο)
http://levitostasia.com
Γινεται ακριβως το εξης....
Ο ηλεκτροβανα δουλευει ...ειναι αναμενα και το λαμπακι του θερμοστατη χωρου και της ηλεκτροβανας.
Οταν κλεινω το θερμοστατη με τα απο ενα λεπτο περιπου κλεινει και το λαμπακι της ηλεκτροβανας, αλλα στο 'καπακι' μετα απο λιγα δευτερολεπτα ξαναανοιγη παλι η ηλεκτροβανα ενω ο θερμοστατης συνεχιζει να ειναι κλειστος κανονικα.
Αποτελεσμα κλειστος θερμοστατης ανοιχτη ηλεκτροβανα η οποια μαλιστα κλεινη μονο της οποτε θεληση....και φυσικα ο ωρομετρητης γραφει κανονικα.
Αν ανοιγοκλεισω το θερμοστατη μερικες φορες θα κλειση....
Αυτο δεν γινεται παντα καποιες φορες το κανει.....[?]
Φοβαμαι μηπως καποια στιγμη μεινει μονιμως ανοιχτη ή τελειως κλειστη....
Μεχρι τωρα ολα δουλευαν καλα χωρις προβληματα και δεν εχω κανει καμια αλλαγη στο συστημα.
Άμα σου μείνει κλειστή και έχει και κρύα τώρα, βγάλε από πάνω το μοτέρ και γύρνα τον άξονα με μια πένσα, να την ανοίξεις χειροκίνητα μέχρι να αλλάξεις μοτέρ.
Πάντως αν είναι παλιά και έχεις δυνατότητα, πέτα την ολόκληρη.
Και προσοχή γιατί έρχονται, μάλλον ήρθαν ήδη, τα κρύα!!!
Η εξίσωση είναι σωστή γιατί είναι όμορφη. - Dirac
Αυτο φοβαμαι....[8D]quote:Originally posted by andronoglou
Άμα σου μείνει κλειστή και έχει και κρύα τώρα, βγάλε από πάνω το μοτέρ και γύρνα τον άξονα με μια πένσα, να την ανοίξεις χειροκίνητα μέχρι να αλλάξεις μοτέρ.
Πάντως αν είναι παλιά και έχεις δυνατότητα, πέτα την ολόκληρη.
Και προσοχή γιατί έρχονται, μάλλον ήρθαν ήδη, τα κρύα!!!
Η εξίσωση είναι σωστή γιατί είναι όμορφη. - Dirac
Οπως ειπα τις περναμε στα κοινοχρηστα, και ειναι περιπου 16 ετων ηλεκτροβανα.... αρα θα αλλαχθει με καινουργια να τελειωνω μια και καλη.
16 χρονών?!!!!!! Γαιδούρι να ήτανε θα είχε ψοφήσει μέχρι τώραquote:
Οπως ειπα τις περναμε στα κοινοχρηστα, και ειναι περιπου 16 ετων ηλεκτροβανα.... αρα θα αλλαχθει με καινουργια να τελειωνω μια και καλη.Άμεση αλλαγή για να μην έχεις χειρότερα προβλήματα
http://levitostasia.com