Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 6 από 6

Θέμα: Πρόβλημα με καυστήρα αερίου, δεν ξεκινάει καθόλου, ούτε λυχνία σφάλματος

  1. #1

    Πρόβλημα με καυστήρα αερίου, δεν ξεκινάει καθόλου, ούτε λυχνία σφάλματος


    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    1) Με ποιο τρόπο διαβάζει ο λέβητας την πίεση του νερού και κλείνει τον καυστήρα ;

    Ρωτάω γιατί πως γίνεται όταν η πίεση του νερού π.χ πέσει κάτω απο 1bar να σταματάει να δουλεύει ο καυστήρας;

    Πέραν του πληρώσεως δεν υπάρχει κάποιος άλλος αισθητήρας και ο πληρώσεως δεν επικοινωνεί με κανένα άλλο σύστημα για να δίνει εντολή στον "εγκέφαλο" να κλείσει την παροχή ρεύματος..

    Μήπως υπάρχει εγκατεστημένος μέσα στον λέβητα κάτι, αλλά και πάλι πως το διαβάζει το σύστημα;


    2) Είχα περίπου 8 μήνες να τον βάλω μπροστά και ενώ στην αρχή ξεκίνησε ο ανεμιστήρας για μερικά δευτερόλεπτα (ίσως 5 με 10) μετά σταμάτησε και άναψε το κόκκινο λαμπάκι στον εγκέφαλο. Το πάτησα, ξεκίνησε πάλι για 5 δευτερόλεπτα και μετά σταμάτησε τελείως και δεν ξαναπήρε ποτέ μπροστά, αλλά ούτε έχω λαμπάκι αναμένο καθόλου στον εγκέφαλο τώρα!

    Είδα για μπρίζα ανεστραμένη, πίεση νερού, πίεση αερίου όλα οκ και η φάση έρχεται στον εγκέφαλο (satronic 810.1).

    Απ όσο είδα στον εγκέφαλο το βελάκι στο πλάϊ έχει σταματήσει στην λευκή περιοχή που σημαίνει να τσεκάρω αν ο θερμοστάτης , το θερμικό, ο θερμοστάτης χώρου ζητάνε σωστά απο τον καυστήρα να ξεκινήσει, κάτι που τσέκαρα και είναι όλα οκ..(έρχεται φάση)

    Επίσης γράφει στο manual του εγκέφαλου ο,τι θα πρέπει να τσεκάρω μήπως κάποια βαλβίδα δεν έχει κλείσει σωστά, αλλά η δεύτερη βαλβίδα μοιάζει να είναι ενσωματωμένη κάπως μέσα στο μπλόκ παροχής και έχει μια μικρή πλακέτα με μια γέφυρα ανόρθωσης και φίλτρο που τα μέτρησα και δεν βρήκα κάποιο πρόβλημα..

    Προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά τις πιθανές αιτίες γιατί δεν ξεκινάει καθόλου, καθώς η πίεση του νερού είναι 1,5bar , η πίεση φυσικού αερίου είναι 100millibar και τροφοδοτεί κανονικά τον εγκέφαλο (satronic 810.1) με 220Volt, δηλαδή κλείνει σωστά τον διακόπτη-πιεσοστάτη στην είσοδο του καυστήρα..(τον τέσταρα με μια σύριγγα...)

    Επίσης έχω δοκιμάσει επιτυχώς ο,τι δουλεύουν σωστά ο πρεσσοστάτης του ανεμιστήρα και το σωληνάκι είναι καθαρό καθώς έκανα έλεγχο με σύριγγα και ακούω πως κλείνει σωστά.

    Αυτά που απομένουν να ελέγξω είναι ο μετασχηματιστής υψηλής ,το ηλεκτρόδιο υψηλής που δίνει την "σπίθα" και την δεύτερη ηλεκτροβαλβίδα αερίου που όταν την μετράω ωμικά μου δείχνει ό,τι είναι ανοικτή... δεν ξέρω αν θα πρέπει να είναι ανοικτή ή κλειστή όμως..

    Επίσης επειδή το δοχείο διαστολής το παλιό είχε τρυπήσει και τοποθέτησα ένα νεο, όταν έβαλα μπροστά τον καυστήρα δεν είχα ανοίξει ακόμη την βάνα του δοχείου διαστολής. αλλά φαντάζομαι ό,τι δεν πρέπει να είναι αυτό η αιτία, μιας και δεν πρόλαβε ούτε 10 δευτερόλεπτα να δουλέψει...

    Δεν ξέρω αν έχετε κάποια ιδέα τι θα μπορούσε να φταίει και φαίνεται να είναι εντελώς νεκρό. Σκέφτομαι να του κάνω ένα κόβιντ τεστ και ένα ξεμάτιασμα !xD

  2. #2
    Συντονιστής
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2011
    Θέση
    kerkyra, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    415
    Μήπως τα έπαιξε ? Τσέκαρε άλλη μια φορά τις επαφές και ότι, σου έρχεται ρεύμα στη βάση του εγκεφάλου ξεκούμπωσε τον από την βάση του και μετρήσεις με πολύμετρο.

  3. #3
    Επίλεκτο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Apr 2012
    Θέση
    ΚΕΡΚΥΡΑ
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    236
    ποσο ετων ειναι ο καυστηρας? εχεις καθαρισει ποτε τον εναλακτη?

  4. #4
    Λοιπόν πρωτα απ όλα ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας !

    Μάλλον ο εγκέφαλος έχει το πρόβλημα.. μέχρι στιγμής έχω βρεί μια καμμένη ζένερ δίοδο που δεν ξέρω τι τιμή είναι γιατί δεν γράφει επάνω τίποτα και προσπαθώ να μετρήσω κάποια τάση εκεί γύρω μήπως και καταλάβω τι τάσεις υπάρχουν, γιατί και στο σχέδιο δεν αναφέρονται καθόλου οι τιμές των εξαρτημάτων...

    Συνολικά είναι 12 διακόπτες εκ των οποίων οι 7 είναι διπλής επαφής και οι 5 μονής... θα προσπαθήσω να φτιάξω ενα σχέδιο αν τα καταφέρω με ποια σειρά ενεργοποιούνται έτσι ώστε αν κάποιος άλλος συναντήσει παρόμοια βλάβη να έχει μια βοήθεια...

    Γενικά πρώτα ενεργοποιείται ο ανεμιστήρας - Μ/Σ υψηλής τάσης - και μετά βαλβίδα 1 και στο τέλος βαλβίδα 2 απ όσα διαβάζω και στο ίντερνετ...

  5. #5
    Ο Λέβητας είναι απο το 2000 τότε με πετρέλαιο και μετά αλλαγή καυστήρα σε φυσικό αέριο (2005 ?)...Εναλλάκτης δεν υπάρχει αλλά θα βάλω σύντομα έναν επάνω, υπήρχε παλιά μπόϊλερ αλλά το ξήλωσα γιατί ήταν εργοβόρο και δεν απέδιδε σωστά, γιατί ήταν όλα λάθος συνεδεμένα όταν το εγκατέστησαν...

  6. #6
    Συντονιστής
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2011
    Θέση
    kerkyra, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    415

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Για λόγους ασφάλειας, καλό είναι να πάρεις ένα καινούριο. Μετά πειραματίσου όσο θέλεις με τον παλιό.

Παρεμφερή θέματα

  1. θορυβος απο καυστηρα φυσικου αεριου
    από Kleo1982 στο φόρουμ Φυσικό αέριο - υγραέριο - LPG
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταία απάντηση: 03-02-2014, 12:27:53
  2. Ούτε κανονισμός, ούτε πίνακας. Χμμμ...
    από koozoop στο φόρουμ Κανονισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταία απάντηση: 07-01-2012, 11:45:51
  3. Προβλημα σε Καυστήρα
    από staff στο φόρουμ Εγκαταστάσεις θέρμανσης.
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταία απάντηση: 28-11-2009, 21:42:49
  4. προβλημα καυστηρα??
    από manolakis στο φόρουμ Φυσικό αέριο - υγραέριο - LPG
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταία απάντηση: 08-09-2008, 08:41:04

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Ανοικτό