Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 μέχρι 3 από 3

Θέμα: BMW 1200 LT Το όνειρο που έγινε εφιάλτης

  1. #1
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Dec 2005
    Θέση
    Greece. ν φιλαδελφεια
    Ιδιότητα:
    Υδραυλικός
    Απαντήσεις
    85

    BMW 1200 LT Το όνειρο που έγινε εφιάλτης


    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    BMW 1200 LT
    Το όνειρο που έγινε εφιάλτης
    Διαβάστε για να μάθετε την περιπέτεια μου χωρείς τέλος
    Είναι τα e-mail που επικοινωνούσα με την BMW και την Φαίδων Ευθύμιου ΕΠΕ.
    ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ WATER SUPPLY-COOLING-HEATING
    ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΕΣ-SPRINKLER-CO2 FIRE INSURANCE-SPRINKLER-CO2
    FAN COIL-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ FAN COIL-AIR CONDITIONING
    ΔΙΚΤΥΑ ΑΕΡΑ-ΑΤΜΟΥ PILINGS OF AIR & STEAM
    ΕΓΚ/ΣΕΙΣ ΕΠ/ΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ INSTALLATION OF SEWAGE TREATMENT
    ΡΟΥΣΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ROUSSOS GEORGE
    ΡΙΜΙΝΙ 2 Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ RIMINI 2 NEW PHILADELPHIA P.C.14342
    ΤΗΛ & FAX 210.2778593 TEL & FAX 210.2778593
    KINHTO 6977290361 MOBILE PHONE 6977290361
    Κοινοποίηση προς
    1) info@BMW-EFTHIMIOY.GR
    2) nikos.tagoulis@bmw.gr
    Αγαπητοί κύριοι είχα την ατυχία να εμπιστευτώ το όνομα την BMW και αγόρασα ένα BMW 1200 LT αρ κυκλοφορίας ΧΡΑ 995
    Ο Γολγοθάς μου άρχισε νωρίς. Στα 200 χιλιόμετρα άρχισε η μότο να βαραει πιρακια μόλις ζεσταινόταν και κάπνιζε η εξάτμιση και μαύριζε ο τόπος καθώς και η εξάτμιση.
    Στο συνεργείο του κ Φαίδωνα Ευθύμιου μου είπαν ότι στο πρώτο σέρβις θα το ρύθμιζαν και θα έφτιαχνε.
    Στα 1200 χιλιόμετρα έχοντας πάει ταξίδι στην Φλωρεντία έμεινα από μπαταρία χωρείς εμφανή λόγο μετά από στάθμευση 30 ωρών περίπου.
    Η απάντηση ήταν ότι αν έρθω Ελλάδα θα το δουν. Τελικά δεν βρήκαν τίποτα.
    Η εξάτμιση βέβαια μαυρίζει ακόμα.
    Στα 4200 χιλιόμετρα περίπου στης 8 Ιουλίου ερχόμενος από Σέρρες κινούμενος με περίπου 120-130 χιλιόμετρα λίγο πριν την Κατερίνη άρχισα να αισθανωμε κάποια χτυπήματα στο τιμόνι . κόβοντας ταχύτητα και έχοντας μειώσει περίπου στα 40 χιλιόμετρα τότε ο τροχός μπλοκάρισε και για καλή μου τύχη δεν ήμουν από κλήση να γλιστρήσει ο τροχός και να πέσω.
    Της 9 Ιουλίου η οδική βοήθεια μου πήγε την μότο στην Θεσσαλονίκη έχοντας εγώ διανυχτερεύσει στην Κατερίνη. Εκεί εντόπισαν στο κατάστημα αντιπροσωπείας ΤΡΙΚΑΛΙΩΤΗΣ το ένα ρουλεμάν του τροχού σπασμένο. πιθανόν από αστοχία υλικού. Δεν είχαν να μου αλλάξουν και τα 2 που κατά την γνώμη μου έτσι έπρεπε να γίνει και μου άλλαξαν μόνο το χαλασμένο μια που το άλλο έδειχνε καλό. Έτσι και έφυγα για Αθήνα.
    Στο ύψος της Λάρισας ο θόρυβος από τον μπροστινό τροχό ήταν τόσος που δεν άκουγες καν το μοτέρ. Και σε κάθε απόπειρα να πάρω ελάχιστη κλήση γινόταν χαμός .φτάνοντας Αθήνα στης 19-7-2007 πήγα στο συνεργείο του κ Φαίδωνα Ευθύμιου την μότο για τα εξής προβλήματα.
    1)Επισκευή ρουλεμάν και πιθανών και άξονα μπροστινού τροχού γιατί με τόσο φασαρία και με μαγκωμένο ρουλεμάν δεν είναι δυνατόν να μην έχει κτυπήσει και άξονα.
    2)Έλεγχος γιατί καπνίζει η εξάτμιση και μαυρίζει.
    Πιθανόν να έχει χαλάσει πια και ο καταλύτης από την καπνιά που έχει πιάσει.
    3)Γιατί η μότο μέχρι τα 150 πηγαίνει με μίση γκαζια και για να ανεβάσει από τα 150 στα 160 θέλει πάνω από 5 χιλιόμετρα διαδρομή.
    Σήμερα 25 -7 2007 η μότο είναι ακόμα στο συνεργείο και δεν ξέρουμε πότε θα την έχω στα χέρια μου.
    Εγώ πληρώνω δόσεις για μια μότο που δεν έχω.
    Εγώ πληρώνω δόσεις για μια μότο καινούρια για να μην έχω μεταχειρισμένη και έχω προβλήματα και αυτή βρέθηκε να είναι χειρότερη από μεταχειρισμένη.
    Εγώ πληρώνω δόσεις για μια μότο που την πήρα για να κάνω της δουλειές μου και όχι μόνο για την βόλτα μου. μια που εγώ κάνω 50 000 με 60 000 χιλιόμετρα τον χρόνο για την δαυλιά μου και αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να δουλέψω.
    Τελικά εγώ από πού θα αποζημιωθώ για τα διαφυγόντα κέρδη και την ταλαιπωρία που δέχομαι? Και ποιος με βεβαιώνει ότι η μότο όταν την πάρω δεν θα έχω πάλι τα ιδία προβλήματα που μπορεί να μου τα βγάλει μετά ένα χρόνο και να μου πείτε ότι είναι εκτός εγγυήσεις?
    Την μοτοσικλέτα την αγόρασα με τιμολόγιο στην επιχείρηση μου σαν επαγγελματικό όχημα, και για αυτό προορίζετε η χρήση της. Όποτε ως επαγγελματικό όχημα πρέπει να εργάζεται και να αποδίδει στην επιχείρηση μου. εφόσον η καθυστέρηση οφείλετε σε εσάς τότε θα πρέπει να με αποζημιώσετε για τα διαφυγόντα κέρδη
    Περιμένω απάντηση σας. Το παρόν έντυπο με τα στοιχεία της μότο θα μεταφραστή στα γερμανικά και θα σταλεί μέσο γερμανικής πρεσβείας στην BMW Γερμανίας ως επίσημο παράπονο μέσο του νομικού μου συμβούλου, εντος 10 ήμερων από σήμερα.
    Στην συνεχεία αν δεν υπάρξει απάντηση από εσάς η την BMW Γερμανίας θα αναγκαστώ να καταφύγω σε εξώδικο για να μπορώ να αποζημιωθώ και πάνω από όλα δεν δέχομαι κανείς να παίζει με την ασφάλεια μου.
    ΡΟΥΣΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Υγ. για την ελειψει μανιουαλ στα ελληνικά θα κάνω καταγγελία στην προστασία καταναλωτή σε εύλογο χρονικό διάστημα .
    Λόγο την νομοθεσίας είσθε υποχρεωμένοι να διαθέτεται μανιουαλ στα ελληνικά εφόσον διαθέτεται προϊόν σας στην Ελλάδα.
    Ήδη τέθηκε σε ισχύ ο πολύ σημαντικός για τους αγοραστές μοτοσικλέτας νόμος, με τον οποίο η χώρα μας συμμορφώνεται προς την Κοινοτική Οδηγία 1999/44/ΕΚ.
    1. Μέχρι τώρα αυτός που μας πουλούσε ελαττωματική μοτοσικλέτα ήταν υποχρεωμένος να δεχτεί μείωση του τιμήματος ή αναστροφή της πώλησης. Δεν ήταν όμως υποχρεωμένος να παραδώσει άλλη μοτοσικλέτα (χωρίς ελάττωμα), ούτε να διορθώσει το ελάττωμα, δηλαδή να πληρώσει την επισκευή της μοτοσικλέτας. Τώρα, με τη νέα ρύθμιση, μπορούμε να ζητήσουμε ως καταναλωτές την παράδοση άλλης μοτοσικλέτας ή την επισκευή της ελαττωματικής.
    2. Με τον νέο νόμο μπορούν να ασκηθούν ταυτόχρονα τα εξής δικαιώματα του καταναλωτή: αφενός το δικαίωμα υπαναχώρησης ή μείωσης του τιμήματος ή διόρθωσης-επισκευής της μοτοσικλέτας ή αντικατάστασής της με άλλη, αφετέρου αποζημίωσης για ζημιές που έχουν προκύψει και δεν καλύπτονται από την άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων.
    3. Ο χρόνος παραγραφής των παραπάνω δικαιωμάτων επιμηκύνεται από έξι μήνες σε δύο χρόνια
    4. Ο πωλητής απαλλάσσεται της ευθύνης του μόνον αν ο αγοραστής πράγματι γνώριζε το ελάττωμα και όχι στην περίπτωση της "υπαίτιας άγνοιας" όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
    5. Τα δικαιώματά του μπορεί να τα ασκήσει ο αγοραστής όταν υπάρχει οποιοδήποτε ελάττωμα του δικύκλου (εκτός από ασήμαντα ελαττώματα) και όχι μόνον στην περίπτωση πολύ σοβαρού ελαττώματος, όπως ίσχυε προηγουμένως (πολύ σοβαρό εθεωρείτο το ελάττωμα που αναιρούσε τη χρήση του δικύκλου).
    BMW group
    Hellas
    Κύριο
    Ρούσσο Γεώργιο
    Ρίμινι 2
    14342 Ν, Φιλαδέλφεια
    Την 2102778593
    Φαξ 210 2778593
    Κοιν. Φαίδων Ευθύμιου Ε.Π.Ε. (κ. Ευθύμιου)
    Γλυφάδα 08 /08 /07
    Θέμα Προβλήματα στην μοτοσικλέτα με αριθμό πλαισίου ΖΡ76815
    Αγαπητέ κύριε Ρούσσο.
    Ευχαριστούμε πολύ για την επιστολή σας όπου μας παραθέσατε τα προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει. Επίσης ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση μας
    Σχετικά με τα προβλήματα που αναλύετε στην επιστολή σας και σύμφωνα με την επιστολή που είχαμε από την Φαίδων Ευθύμιου ΕΠΕ προκύπτει ότι στην μοτοσικλέτα σας έγινε ο απαραίτητος έλεγχος και επισκευαστήκαν οι οποίες βλάβες υπήρχαν.
    Για το θέμα του εγχειριδίου χρήσης της μοτοσικλέτας σας στην ελληνική θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως μόλις είναι διαθέσιμο θα σας αποσταλεί χωρείς χρέωση.
    Τέλος θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την αναστάτωση και τον χρόνο που σπαταλήσατε για το θέμα αυτό. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ικανοποίηση των πελατών μας από τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες που προσφέρει η BMW έχει μεγάλη σημασία για εμάς
    .
    Παραμένουμε στην διάθεση σας
    Με εκτίμηση
    Αντώνης κουβαλάς
    Υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών
    ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ WATER SUPPLY-COOLING-HEATING
    ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΕΣ-SPRINKLER-CO2 FIRE INSURANCE-SPRINKLER-CO2
    FAN COIL-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ FAN COIL-AIR CONDITIONING
    ΔΙΚΤΥΑ ΑΕΡΑ-ΑΤΜΟΥ PILINGS OF AIR & STEAM
    ΕΓΚ/ΣΕΙΣ ΕΠ/ΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ INSTALLATION OF SEWAGE TREATMENT
    ΡΟΥΣΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ROUSSOS GEORGE
    ΡΙΜΙΝΙ 2 Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ RIMINI 2 NEW PHILADELPHIA P.C.14342
    ΤΗΛ & FAX 210.2778593 TEL & FAX 210.2778593
    KINHTO 6977290361 MOBILE PHONE 6977290361
    Κοινοποίηση προς
    1)info@BMW-EFTHIMIOY.GR
    2)nikos.tagoulis@bmw.gr
    16-8 2007
    Αγαπητοί κύριοι
    Σε απάντηση της αποστολής σας που έλαβα με fax σας αναφέρω τα έξεις.
    Την τέταρτη 1-8-07 παρέλαβα την μοτοσικλέτα μου από το συνεργείο του κ ΦΑΙΔΩΝ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ως επισκευασμένη.
    Την επόμενη ημέρα χρειάστηκε να πάω στο σχηματαρι για την εργασία μου να επισπευτώ έναν πελάτη. Στην επιστροφή ανέφερα στον κ Ευθύμιου Φαίδωνα ότι η μοτοσικλέτα άρχισε να κάνει πάλι έναν ελαφρύ θόρυβο στον τροχό μπροστά. Βελτιώθηκε μεν ως προς την ταχύτητα της μια που τώρα τα 160 χλμ τα βγάζει εύκολα αλλά πίσω η εξάτμιση συνεχίζει να μαυρίζει.
    Η απάντηση του ήταν να κάνω ακόμα λίγα χιλιόμετρα και να την δουν πάλι.
    Την Κυριακή 5 – 8 -07 ξεκινήσαμε έχοντας κάνει 120 χιλιόμετρα από όταν βγήκε από το συνεργείο να πάμε διακοπές στην ήπειρο.
    Το απόγευμα της Κυριακής φτάνοντας στην Πρέβεζα όπου και επισπεύτηκα επ ευκαιρίας έναν πελάτη μου τηλεφώνησε στο κινητό μου ο Φαίδων Ευθύμιου (ΜΡΑΒΟ του και προς τιμή του αυτό αν και Κυριακή) για να με ρωτήσει πως πάει η μηχανή. Του ανέφερα ότι ο μπροστινός τροχός ξεσηκώνει τον κόσμο όταν κινούμε στην ευθεία και περισσότερο όταν γέρνω αριστερά. Πολλές φορές εκεί που κινούμε στην ευθεία ο θόρυβος σταματά απότομα και επανέρχεται πάλι απότομα προκαλώντας ανησυχία. Και η εξάτμιση αν και κάθε 150-200 χιλιόμετρα την καθαρίζω πάλι μαυρίζει.
    Μέρα με την μέρα ο θόρυβος μεγάλωνε όπως σχεδόν καθημερινά πληροφορούσα τον κ Φαίδωνα που με έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο ανήσυχος.
    Την πέμπτη και έχοντας γράψει στο κοντέρ περίπου 1600 χιλιόμετρα από την ημέρα που βγήκε η μηχανή από το συνεργείο αποφασίσαμε ότι ήταν επικίνδυνο να συνεχίσουμε με την μοτοσικλέτα στην κατάσταση που ήταν , με την πιθανότητα να μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός κινούμενοι στα ορεινά δρομάκια των ζαγοροχωριών ήταν απίθανο αν θα βγαίναμε ζωντανοί από κάποια πτώση που μπορούσε να μας οδήγηση στον γκρεμό αλλά και στην καλύτερη περίπτωση να τραυματιστούμε από την πτώση.
    Έτσι γυρίσαμε στα Γιάννενα την πέμπτη το μεσημέρι .
    Εκεί παρέμενε η μοτοσικλέτα και η γυναίκα μου και εγώ με το κτελ γύρισα Αθήνα. Λόγο της προηγούμενης εμπειρίας μου με την οδική βοήθεια της ΒΜW δεν ήθελα να περιμένω να γίνει ο επαναπατρισμός στην Αθήνα την μοτοσικλέτας μου ανεβοκατεβάζοντας από φορτηγό σε φορτηγό με τον κίνδυνο την ζημιάς . έτσι πήρα στην Αθήνα το φορτηγό της επιχείρησης μου και πήγα στα Γιάννενα να παραλάβω την μοτοσικλέτα μου και αν την μεταφέρω με ασφάλεια στην Αθήνα καθώς και να έρθουμε και εμείς ασφαλείς πίσω λόγο του ότι δεν εμπιστευόμασταν να γυρίσουμε με την μοτοσικλέτα.
    Κατόπιν αυτού.
    Ζητώ την αντικατάσταση της ελαττωματικής μοτοσικλέτας με νέα μοτοσικλέτα και όχι την επισκευή αυτής . μετά από άλλα αυτά η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα θα μας δημιουργεί πάντα το αίσθημα της ανασφάλειας.
    Την αποζημίωση του πόσου των 20% της αξίας της μοτοσικλέτας για την ταλαιπωρία και τα διαφυγόντα κέρδη από την εργασία μου που ως επαγγελματικό όχημα το προηγούμενο διάστημα .
    Δεν είναι δυνατόν κύριοι να αγοράζω καινούρια μοτοσικλέτα και να έχω επισκευασμένη στα χέρια μου αμφιβόλου καταστάσεως και ασφαλείας για την σωματική μας ακεραιότητα.
    Περιμένω απάντηση σας έως της 22-8-2007 για το αν συμφωνείτε για να προβώ στα ανάλογα νόμιμα μέτρα σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία μαζί σας.
    Επίσης θα πρέπει να μου αναφέρετε πότε θα παραλάβω την νέα μοτοσικλέτα μου και ΟΧΙ προσωρινή μοτοσικλέτα αντικατάστασης.
    Σε πια στοιχεία θα κόψω το δελτίο αποστολής με την αιτιολογία > σε εσάς η στον κύριο Ευθύμιου. Παρακαλώ τα πλήρη στοιχεία.
    Στο συνεργείο του κ Ευθύμιου όταν την είχαν για επισκευή μου έκαναν σημάδι στην δεξιά βαλίτσα το οποίο ο κ Ερρίκος Ευθύμιου είναι ενήμερος καθώς και το συνεργείο του που τους το ανέφερα όταν πήγα να την παραλάβω
    αρ κυκλοφορίας ΧΡΑ 995
    ΡΟΥΣΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    6977 290 361
    Ήδη τέθηκε σε ισχύ ο πολύ σημαντικός για τους αγοραστές μοτοσικλέτας νόμος, με τον οποίο η χώρα μας συμμορφώνεται προς την Κοινοτική Οδηγία 1999/44/ΕΚ.
    1. Μέχρι τώρα αυτός που μας πουλούσε ελαττωματική μοτοσικλέτα ήταν υποχρεωμένος να δεχτεί μείωση του τιμήματος ή αναστροφή της πώλησης. Δεν ήταν όμως υποχρεωμένος να παραδώσει άλλη μοτοσικλέτα (χωρίς ελάττωμα), ούτε να διορθώσει το ελάττωμα, δηλαδή να πληρώσει την επισκευή της μοτοσικλέτας. Τώρα, με τη νέα ρύθμιση, μπορούμε να ζητήσουμε ως καταναλωτές την παράδοση άλλης μοτοσικλέτας ή την επισκευή της ελαττωματικής.
    2. Με τον νέο νόμο μπορούν να ασκηθούν ταυτόχρονα τα εξής δικαιώματα του καταναλωτή: αφενός το δικαίωμα υπαναχώρησης ή μείωσης του τιμήματος ή διόρθωσης-επισκευής της μοτοσικλέτας ή αντικατάστασής της με άλλη, αφετέρου αποζημίωσης για ζημιές που έχουν προκύψει και δεν καλύπτονται από την άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων.
    3. Ο χρόνος παραγραφής των παραπάνω δικαιωμάτων επιμηκύνεται από έξι μήνες σε δύο χρόνια
    4. Ο πωλητής απαλλάσσεται της ευθύνης του μόνον αν ο αγοραστής πράγματι γνώριζε το ελάττωμα και όχι στην περίπτωση της "υπαίτιας άγνοιας" όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
    5. Τα δικαιώματά του μπορεί να τα ασκήσει ο αγοραστής όταν υπάρχει οποιοδήποτε ελάττωμα του δικύκλου (εκτός από ασήμαντα ελαττώματα) και όχι μόνον στην περίπτωση πολύ σοβαρού ελαττώματος, όπως ίσχυε προηγουμένως (πολύ σοβαρό εθεωρείτο το ελάττωμα που αναιρούσε τη χρήση του δικύκλου).
    Και μετά από αυτό το e-mail με πήραν τηλ από την BMW να πάω να την δουν να την φτιάξουν ξανά.
    Η στενοχώρια μου και τα νεύρα μου με έκαναν να κοντέψω να εκραγώ με αποτέλεσμα χωρίς ποτέ μέχρι τώρα να έχω το παραμικρό πρόβλημα υγείας το βράδυ στον ύπνο μου ξύπνησα από πονοκέφαλο γιατί στριφογυρνούσα και δεν μπορούσα να κοιμηθώ . πηγαίνοντας στην τουαλέτα κατά της 4+30 το βράδυ ανακαλύπτω ότι τα μάτια μου είναι κόκκινα μέσα στο αίμα
    Φεύγω κατ ευθείαν στο πρώτο εφημερεύων νοσοκομείο και με έκαναν εισαγωγή λέγοντας μου ότι είμαι τυχερός που δεν έπαθα εγκεφαλικό. Μου ανέβηκε η πίεση (εκείνη την στιγμή είχα μόνο 13. 9 με 17,4 ενώ έπρεπε να είναι κάτω από το 8 και 13 αντίστοιχα ) και καλά μου με ειδοποίησε σπάζοντας τα αγγεία στα μάτια μου συνήθως παθαίνεις το εγκεφαλικό χωρείς προειδοποίηση.
    Κατόπιν αυτού η μοτοσικλέτα είναι στον Φαίδων Ευθύμιου ΕΠΕ για αντικατάσταση και εγώ απευθύναμε στον δικηγόρο και ας τα βρουν με αυτόν .
    Αγόρασα την μότο να απόλαυση με την γυναίκα μου την υπόλοιπη ζωή που μου απομένει και όχι για να πεθάνω με (για) αυτήν.
    Αυτά για την ΒΜW τα σχόλια δικά σας

  2. #2
    Εξέχον μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2004
    Θέση
    Athens, , Greece.
    Ιδιότητα:
    Απαντήσεις
    820
    Φταίω εγώ μετά που πήγα και πήρα SIMSON και μάλιστα όχι καινούργιο, αλλά μεταχειρισμένο από τον ΟΔΔΥ;
    =================================================
    Η εξίσωση είναι σωστή γιατί είναι όμορφη. - Dirac

  3. #3
    Σπουδαίο μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jan 2006
    Θέση
    ΝΙΚΑΙΑ
    Ιδιότητα:
    Αγνωστη
    Απαντήσεις
    304

    Ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών θέρμανσης και κλιματισμού

    Αν και δεν είμαι ο καταλληλότερος να δείνω συμβουλές μιάς και δεν παίρνω πολύ ψύχραιμα τέτοιες αναποδιές να πώ δυό λόγια.
    1) Προσπάθησε να κάνεις ότι κάνεις χωρίς να ταλαιπωριέσαι ο ίδιος.
    Είναι και το βασικότερο και δυσκολότερο.
    2) Δοκίμασε να πάρεις την γνώμη και ενός άλλου εξουσιοδοτημένου.
    3) Είδη κινείσε σωστά με τις επιστολές σου και την πρόθεση να αναλάβει την υπόθεση δικηγόρος. Στην θέση σου θα έστελνα και την όλη ταλαιπωρία σε κάνα περιοδικό σχετικό με το χώρο (βλέπε moto).
    4) Προσπάθησε μέσω διαδυκτίου να έρθεις σε επαφή με κάποια λέσχη bmw ώστε να δείς άν υπάρχουν παρόμοια προβλήματα. (π.χ. το ότι σε "άφησε" το έχω ξανακούσει.)
    5) Στείλε ένα email στην bmw Γερμανείας.
    6) Για την ποιότητα της καύσης ζήτα να μετρηθεί με αναλυτή καυσαερίων (στην θέση σου θα έπαιρνα και μία ανεξάρτητη μέτρηση από άλλο συνεργείο να την συγκρίνω)
    6) Αν δεν πετύχει τίποτα από τα παραπάνω πούλησε το και πάρε ιαπωνέζικο
    Γράψε να ξέρουμε τί έγινε (ελπίζω όλα καλά)

Δικαιώματα απάντησης

  • You may not post new threads
  • ΔΕΝ έχετε το δικαίωμα απάντησης
  • You may not post attachments
  • ΔΕΝ μπορείτε να επεξεργαστειτε τις απαντησεις σας
  •  
  • BB code is Ανοικτό
  • Smilies are Ανοικτό
  • [IMG] code is Ανοικτό
  • [VIDEO] code is Κλειστό
  • HTML code is Κλειστό